About Oxygen 56 Articles

Hayaller ile geçen bir yaşam ve bu hayallerin sürüklediği yolculuklar ve maceralar. İnsan hayatında hayallerin bitmemesi gerektiğine inanan biri olarak yaşamımı sürdürüyorum. Son günlerde sıklıkla blog yazıyorum ve bundan keyif alıyorum.

Toplam 48 Yorum Var

  1. Dans ve kokain partisi yaptığım gecenin sabahında otel odasında ölü bulunmam gereken yaşta burda bunları okuyorum aq

  2. Ali baba deneyimlwrini paylastigin icin tesekkurler..sana bir sorum olacak..pattayada kisa sureli deneyimleri sanirim beer barlarda gerceklestirdin..isimlerini bildirebilir misin ? ayrica bar-club onerin varsa bilmek isterim

  3. Bee , çok sık kullanılan isimlerden biri. Kimisi vardır internette tanıştığı insanla tüm pattaya tatilini geçirir kimisi vardır hergün farklı bayanla geçirir duygusal işlere girmez. Herkesin kendi tercihidir. Keyfiniz yerindeyse ne türlü olduğunun pekte önemi yok. Kuala Lumpur Low yat plaza bilgisayar , tablet alışverişi için pek uygun değil. Şöyle ki üç aşağı beş yukarı Türkiye ile aynı fiyatlar. Tabi Türkiyede olmayan farklı bilgisayar modelleride mevcut. Fakat özelllikle telefon almak isteyenler için tavsiye edebilirim. 2014 te kendim Samsung Note 3 telefonumu burdan almıştım. Özellikle samsung kullanıcılar için bir cennet diyebilirim. Malezyada elektronikte vergi yok. Dolayısıyla özellikle telefonlar makul fiyatlarda. Kuala lumpurun eğlence merkezi ise yazıda bahsedildiği üzere Bukit Bintang. Ayrıca sevgili Melih kısa süre ( yani short time ) olarak adlandırılan beraberlikleri beer bar ve sahilden bulabilirsin. Tabi beer barlarda barfine denilen 300-500 baht arası değişen bar ücretide mevcut. Soi 6 – 7 – 8 de bolca beer barlar mevcut. Herhangi birini deneyebilirsin.

  4. Sevgili Noname ;

    Taylandda uyuşturucu aklının ucundan düşünce olarak bile geçmemeli. Çok büyük cezalar mevcut

  5. Teşekkürler nightmare45..öğrendiğim kadarıyla polis, sahildeki kadınları kaldırmaya başlamış..zaten cesaret edemem sahildekilerle bir şeyler yaşamaya..kısa süreli olarak 6-7 ve 8 soileri deneyeceğim, teşekkürler. bu sokaklarda öne çıkan (kızlar,eğlence,farklı deneyimler) bir ya da iki bar ismi verebilirsen sevinirim, teşekkürler.

  6. hocam bende 1 hafta sonra 2 kez pattayaya gidicem ıphone 6 almayı düşünüyorum ordan bilen arkadaş varmıdır ordan alınan ıphone cihazlarda türkiyedeki garanti durumu nedir bide pattayada nerden alınır fiyat nedir ?

  7. Mert kardeşim. Uluslararası bir garanti yok. Sadece aldığın dükkanın garantisi söz konusu faturaya bağlı. Pattayada Central festivalde apple ürünleri satan bir mağaza mevcut. Ordan alabilirsin.

    16 Gb iphone 6 S : 26500 THB ( 1734 THB si vergidir. Havaalanında geri alırsın )
    64 Gb iphone 6 S : 30500 THB ( 1995 THB si vergidir. Havaalanında geri alırsın )
    128 Gb iphone 6 S : 34500 THB ( 2257 THB si vergidir. Havaalanında geri alırsın )

    16 Gb iphone 6 S Plus : 30500 THB ( 1995 THB si vergidir. Havaalanında geri alırsın )
    64 Gb iphone 6 S Plus : 34500 THB ( 2257 THB si vergidir. Havaalanında geri alırsın )
    128 Gb iphone 6 S Plus : 38500 THB ( 2519 THB si vergidir. Havaalanında geri alırsın )

  8. Melih kardeş soi 8den aşağı indiğin zaman sol köşedeki bar güzeldir live müzik bilardo kızlarda nazik müzik süper içecek fiyatları makul tavsiye ederim ben ocak 30 dan şubat 16 ya kadar ordaydım 1993ten beri pattaya ya giderim iyi eğlenceler .

  9. alibaba diğer konulara göre fiyatlar yükselmişmi banamı öyle geliyor. Yoksa siz pazarlık felan yapmıyormusunuz.

  10. Oxygen başlıktaki fotoğrafı görünce bi tırstım sonra iyice baktım kafa yok güzel:)
    Melih, birabarlar için nightmare45’nin yazdıklarına katılmakla beraber Bar isimlerine takılma genelde aynı konsept. 1000 e yakın Bar her barda 5 kız desen 5000 kız var. Gönlünün gözünün akışına bırak. Beğendiğin bara otur biraz sohbet et. Beğenir anlaşısan al-çık.Beğenmezse çıkıp gidersin:)
    engsimşir evet ikiside var çok pazarlık yapamam vede sevmem, geçen yıla oranla yüzde 10 bir artış var gibi geldi.

  11. Eyvallah Ali Baba,.. son olarak sana ve daha tecrübeli olarak nightmare abiye sorum ; mutlaka yapmam gereken, yapmadan-gitmeden-görmeden gelme dediğiniz bir yer ya da bir şey var mı ?

  12. Melih Kardeş. Zevkler ve renkler tartışılmaz. Ne sevip sevmediğini bilmemekle beraber yapılacak bir takım aktiviteler mevcut. Nong Nooch tropikal bahçe ,Milion years stone park , Koh Larn , Jomtien beach , Pattaya Floating Market , Big Buddha , Elephant Village gibi yerler gidilebilecek yerlerdir.

  13. 2016 Eylül ayında nasip olursa Taylandda olacağım 2.gidişim olacak
    Bu sefer Phuket i de rotaya ekledim tek gideceğim yol arkadaşı arayıp bulamayanlarla beraber gidebiliriz
    İletişim adresi JETAACK@g…mail.com

  14. Oxygen , son zamanlarda ciddi bir şekilde böyle bir istek oluştu. Gidecekler yanına yol arkadaşı arıyor. Böyle bir bölümmü açsak acaba ?

  15. selam oxygen, bende gitmeyi düşünüyorum bu sene içerisinde bir plan yapmak istersen birlikte gitmeyi isterim. yaş 28 ist.

  16. slm.. Nargile sürekli yasak olacak mı ? bilgisi olan yazabilirmi rica etsem. ben en son gittiğimde bangkok ve phuket yaptım oralarda yasak değil. Pattaya ‘ya özel bir durum mu ?

  17. Eco selamlar

    Evet sadece Pattayaya has bir durum. Yerel yönetim kararıyla 29 Mayıs 2015 ten itibaren eğlence mekanlarında satışı ve kullanımı yasaklanmıştır. Yasağa rağmen satış yapan iş yeri sahiplerine 5 yıla kadar hapis ve 500.000 baht para cezası , eğer kullanımdan dolayı ölüme ve hastalığa yol açan bir durum söz konusu ise 10 yıla kadar hapis ve 1.000.000 baht para cezası söz konusudur.

  18. oxygen hocam, ben tekrar gitmek için hazırlıklara başladım. orada buluşmak şartıyla tarihlerimizi ayarlıyalım. bende sizinle geleyim.
    info@caglarkucuk.com adresinden bana ulaşın. birbirimizi tanıyalım orada güzel zaman geçireceğimize eminin.

  19. arkadaşlar ben dün gece o yazıyı yazarken 1000 promil alkolluydum. uygun fiyata bilet denk gelirse, o zaman zarfında ciddi olarak düşünülüp, karar verilir. Tek başıma bir noktadan sonra sıkılacağımı düşündüğüm için, birisi daha olabilir yanımda eğer yakın çevremden olmazsa buradan bir arkadaşla denk gelirsek o tarihte neden takılmayalım.

  20. Oxygen hocam , söz ağızdan çıktı bir kere. Yapacak bişey yok 🙂 . En azından arkadaşlar bu sayede yazan çok kişi oldu bu vesileyle bir araya gelinebilir.

  21. Şaşırdım vallai, hadi gidiyoruz şu tarihte gelen varmı desem sanırım bir uçağı doldurağız :D.
    ama gerçekten bu sitede emeği olup, aktif olarak takılan paylaşım yapan biriyle gitmeyi çok isterim.

  22. Haklısın Oxygen üstad.Sitenin oldukça tanınan müdavimlerinden Babaali ve Pulse ile birlikte yaptığımız Tayland turundan döneli 12 gun oldu ve muhteşem bir tatili paylaştık.Tadına doyulmaz bir turdu..En kısa zamanda gezi notlarımızı paylaştığımız makaleyi yazabilirim diye ümit ediyorum..

  23. Birlikte herşey daha güzel ve daha anlamlı oluyor endiseniz varsa azalıyor güvende ve mutlu hissediyorsunuz tabi doğru kişiler olmak şartıyla bazen öyle insanlara denk gelirsinki tatilini hatta hayatını zehir edebilir o yönden kendimi çok şanslı hissediyorum tecrübeleri ve kisilikleriyle beni kendilerine hayran bırakan iki dostla geçti tatilim. Vartutre ve babaali iyiki varsınız.
    Saygilar.

  24. Ne demek Pulse kardeşim.Sen de iyiki varsın. Efendiliğin ,mütevaziliğin ve uyumluluğun ile ile daha öncede birlikte yaptığımız tatilin kreması oldu bu turda…Ama şunu söılemeden geçemeyeceğim Walking go go barları senden sorulurmuş bunu da öğrendim ya gam yemem artık:))

  25. Eyvallah Oxygen üstad..Pulse kardeşim umarım hayallerini gerçekleştir de bize de onu oralarda ziyaret etmek düşer..

  26. Vartutre hocam geleli kaç gün oldu. Yazınızı bekliyoruz artık. Hem öyle gogo lardan üstünden geçerek bahsetmeniz detay vermemeniz gösteripte elletmemeye benzemiş 🙂 detay bilgi bekliyoruz. Arkadaşlar yararlansınlar.

  27. Nightmare dostum..Malum izin dönüşü işler baya birikmiş.Onları bir an önce yoluna koyup öyle yazmak istedim.Ayrıca bu sefer farklı olarak Siem Reap’e de (Kamboçya) gittiğimden farklı bir yazı olacak. Hafta sonları da Bodrum’a kaçıyorum İzmir’den ..Makina hazır ısınmışken soğutmamak için.. İşin özeti boş zaman bulduğum ilk fırsatta göndereceğim…

  28. Alibaba35 sisteme kayıtlı mail adresinden bu isteğini yap. Ben yetkiliye ulaşıp durumu bildireyim ilgilensin hemen.

  29. Üstadlar işin açıgı uzun zamandır sitenin müdavini ve takipçisiyim,üye olmak sizlerle birlikte olmak bugünlere nasipmis. Bende pattaya gitmek görmek istiyorum uzun zamandır aklımda olan birsey, sizler zaten yazılarınızdan takip ettigim kadarıyla bilgili ve kendini bilen insanlarsınız kanaatimce. Eger tatil planı olanlar varsa aranızda olmaktan büyük zevk ve mutluluk duyarım. Böyle bir planı olan varsa lütfen bana da ulaşabilir mi 🙂 Ervanizzet@gmail.com

    • İzzet Bey ,

      Siteyi takip etmeye devam ediniz. Eminim düşündüğünüz tarihlerde oraya gidecek yol arkadaşınızı bulursunuz.

  30. Sayın nighmare45,
    Eger sizler gibi bir yol arkadası bulursam neden olmasın. Düşüncemi gerceğe dönüştürmeyi ümit ediyorum.

  31. Selam
    24 Mayıs da bayilerimi götüreceğim. 5 gece phuket. Daha sonra onlar dönecek ben 5 veya 6 gece daha kalacağım. Pattaya ya geçerim. O tarihlerde orada olacak var sa takılabilir. Daha önce 3 kez gittim. Herkese selamlar.

  32. Alper bey,
    Öncelikle merhaba size takılmak isterim ancak belirttiginiz tarih cok erken bir tarih ancak yine de sizinle bu konuyu görüsmek isterim bir sekilde iletişime geçebilir misiniz?

Cevap Yaz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak.


*