Avrupa Turu Brno Anılarım

Herkese selamlar Avrupa Turu Brno Anılarım yazımız ı biraz geç yolladık kusura bakmayın. Brno şehri ile Çek Cumhuriyeti turumuz sonlanıyor.

Üç saat yolculuk ardından Brno ya varmıştık. Öğle vakti olduğundan ilk olarak yemek işini aradan çıkardık. Bulunduğumuz yer Üniversiteye çok yakındı. Öğle arası olduğu için midir bilemem ama yollar öğrenci özellikle kız öğrenci dolu idi. Yemeğimizi yoldan geçen her ülkeden her ırktan birbirinden güzel ve çekici olan bayanları seyrederek yedik. Aslında Brno dışındaki alternatifleri pas geçmemizin sebebi vesilesi de Brno  üniversite şehri olması idi. Üniversite olan yerde çılgın partiler ve çılgın eğlenceler olur sakın unutmayın dostlar tarafımızca test edilip onaylanmış bir bilgidir. Almanya da olduğumuz zaman bile Brno’dan gelenlerin anlattıklarını dinlemişliğimiz vardır. Yok efendim Brno gece hayatı şöyle Yok Brno eğlence hayatı öğrencilerin kontrolünde yok Brno geceleri çok çılgın diye bir sürü hikaye duyduğumuz için Brno gezisi nde Tüm Avrupa turumuz İçindeki en uzun süreyi ayırdık. Hem üniversitelere bakıp kafamıza yatarsa Almanya da vazgeçtiğimiz Üniversite maceramıza burada devam edebilirdik hem de duyduğumuz çılgın partileri ile gece hayatı na birde biz bakalım idi.

Yemeğimizi yukarda anlattığım güzel manzara eşliğinde yedikten sonra kalacağımız yer olan Lacanda Apartmanlarına doğru yola koyulduk.
Girişi yapıp gecelik oda ücreti olan 30 Avroyu ilk üç gecelik kalışımızı girişte peşin olarak ödedik. Odamız iki yataklı ve iki odalı idi. Odaya yerleşip kardeşimle konuşup ne yapacağımıza karar verip odadan ayrıldık. İstikamet Üniversite idi. Kaldığımız apartman Üniversitenin yanı başı sayılırdı. 5 dakika da üniversiteye vardık.
İçeri girip Üniversite ile ilgili bilgileri broşürleri alıp Üniversitede tanıtım turuna çıktık. Bir bakıyorsun çekik gözlü Asyalı bir kız derken ardından 2 metreye yakın kızıl saçlı at gibi bir başka kız. Başını diğer tarafa dönüyorsun bu seferde siyahi bir kız karşında. Buraları hızlı geçelim herhalde halimizi anlamışsınızdır diye düşünüyorum.

Turu tamamlayıp kafeteryaya oturduk ama nedendir hala anlamış değilim tüm gözler kardeşimle bizim üzerimizde. Yanımızdan geçenlerin hafif sesle verdikleri selamları bizde ayni şekilde selam verip etrafı gözlemlemeye koyulduk. Etrafımıza daha tam bakamadan yanımıza adını unuttuğumuz ama kardeşim ve benim çavuş diye 5 gün boyunca seslendiğimiz gayet neşeli, arkadaş canlısı Romanyalı bir genç belirdi. Üzerinde askeri bir parka vardı kollarında ise ters çavuş rütbeleri bulunmakta idi. Adını nerden verdiğimizi anlamışsınızdır Çavuşesku’dan dolayı değil anlayacağınız.

İyi bir sohbetten sonra Çavuş ile dışarıda dolaşmaya başladık. Çavuş ile anlaşmamız 20 avroya bizleri gidebileceğimiz eğlenceli öğrencilerin takıldığı yerleri göstermesi bizlere rehberlik yapması idi. Fakat bizim Çavuş kendini işine öyle bir kaptırdı nerdeyse o gece de bizler ile kalacaktı.

Çavuş ile birlikte akşama kadar Brno turu yapıp dolaşıp, kardeşim ile bana gösterdiği öğrencilerin ağırlıklı olarak takıldıkları yerleri görüp yine bizim ile beraber kaldığımız yere kadar geldi. Bizim hazırlanmamızı bekleyip hep birlikte yemek için dışarı çıktık. Çavuş ikimizi bir Türkmen restoranına götürdü. Restoran ara sokaklarda ufak bir yer ama öyle lezzetli bir kül bastı yapıyorlar ki sormayın. Tabi biz domuz yemediğimizi söylediğimiz için bizleri bu restorana getirmişti. Ayrıca ikişer porsiyon yememize rağmen meşrubatları ile beraber 14 avro hesap ödedik. Çavuşun ku da bu paraya dahil.

İlk gece Öğrenci mekanlarına takıldık Öğrenci kızlarla dans edip eğlenmemize rağmen iş çıkaramadan odamıza geri dönüp yattık. Ertesi sabah Çavuşun araması ile uyandık. Bizlere gezilebilecek ne kadar can sıkıcı turistlere yönelik yer varsa gezdirdi. Baktık gece de devam edecek Çavuşu uyararak ancak durdurabildik. Yoksa o hızla Avusturya’ya kadar her yeri dolaştıracaktı. Odaya dönüp üstümüzü değiştirirken Çavuş ile de 2 sat sonra buluşmak için sözleştik.

Hazırlanıp çavuşu beklemeye koyulduk. Kendi adıma aklımdan o gecede iş çıkaramazsak çavuşu sepetlemeyi düşünüyordum. Kardeşim Çavuşu sevmişti ikisi çok iyi anlaşıyorlardı nemelazım.
Çavuş tam vaktinde gelmişti birlikte dolaşmaya çıktık. Çavuşa bu gece nerelere takılacağız diye sordum. Çavuş ise sizi istediğinizi söyleyin ben götürürüm diye yanıtladı. Şöyle çılgın eğlenceli kız ayarlayabileceğimiz ortamları olan, öğrencilerden iş çıkaracağımız yerlere gidelim dediğimde ok deyip bizi geri döndürdü. İlk bir yere gidip oturduk. Bildiğiniz sokak kafeteryası birer kupa bira söyledik çavuşta içerdeki diğer öğrencilerin yanına gidip onlar ile sohbet ediyordu. Ardından bize işaret edip yanına çağırdı. Masada 3 erkek ve bir kız vardı. Yanlarına oturup sohbet etmeye başladık. İkinci bira derken üçüncü biraları içip birlikte kalktık. Taksi çağırıp sıkışarak taksiye bindik. Yaklaşık olarak 20 dakikalık taksi yolculuğundan sonra taksiden inip, daracık bir sokağa yöneldik. Biraz yürüyüp önümüze çıkan ilk sokak ayrımından sağ yapıp o sokak üzerinde bulunan metruk sayılabilecek iki katlı bir binaya girdik.

Binada 4 adet daire vardı tümünün kapıları açık daha merdivenleri çıkarken kalabalık yüzünden ilerleyemez duruma geldik. İlk daireye girip sağa sola bakınıyorduk. İçeride bir sürü kızlı erkekli genç ellerinde bira şişeleri içki bardakları çakır keyif halde müziğin ritmi ile sallanıyorlardı. Sanki bar club karışımı bir yer havası vardı da iç salona geçtiğimizde barlıktan çıkıp striptiz club havasına girdi bir anda ortam. İçerde 20 den fazla kız yarı çıplak halde kendinden geçmiş bir halde dans ediyorlardı. Bir kısmı ise üstsüzdü. Kardeşim ile bir birimize baktık. İkimizde ayni şeyi düşünüyorduk. Hemen kızların içlerine kaynaştık.

Kardeşimle plan yapmıştık kim kız ayarlarsa arkadaşını da diğeri için ayarlayacaktı anlayacağınız hem alternatifi çoğaltmış hem de şansımızı artırmış oluyorduk böylelikle. İki koldan taaruza geçip gece boyunca bir güzel eğlendik yanımızda türlü türlü kızlar vardı kısasından şişmanına kadar.

Düşünün karşınızda açık bir büfe ve birbirinden lezzetli yiyecekler hangisini seçeceğimizde kararsız kalıyorduk. Hangi kıza yanaşıp sohbete başlasak beşinci dakikada kızların dudakları dudaklarımıza kenetleniyordu. Tabiri yerineyse çılgınlıkta sınır tanımayacak bir geceydi. Fakat dikkatimi çeken bir konu vardı erkekler kızlar ile o kadar ilgili değillerdi anlayacağınız bizler gibi Abaza değillerdi. Kendi hallerinde içip sohbet edip sallanıyorlardı.

Bulunduğumuz binadaki dört daireyi de sıra ile dolaştık. Gecenin sonunu getirmeden bir kendime bir kardeşime iki güzel Macar kız öğrenci ayarladım. Kızlar ile ikizim olduğunu söylediğimde kardeşini de bulalım dediler. Birlikte aramaya koyulduk. Bu esnada kardeşimde üç kız ile konuşmuş uzun boylu sarışın Çek kızı nı kendine ayarlamış benimle tanıştırmak için de diğer Çek kızları nı yanına alıp beni arıyor. Alt kattaki merdivenin orda karşılaştık. Kızları birbirimize tanıştırdık. Ben bakıyorum kardeşimin yanındakilerde çok güzel yanımdaki kızlarda öyle nasıl olacağını düşünürken kızlarda kendi aralarında sohbet etmeye başladılar. Bir baktık kızlar bu sefer kendi aralarında anlaşıp dışarı çıkıp temiz hava alalım bahanesi ile bizleri dışarı çıkarttılar.

Tekrar daracık sokakları geçip ana caddeye çıkıp yolumuz üzerindeki bir kafe ye oturduk. Sohbete devam edip kızların kontrolü ile ben apartmandaki odamıza iki Macar kızı ile kardeşimde üç Çek kızı ile onların yakında olan dairelerine gitmek için ayrıldık.

ASYAREHBERİ SN ikizler burada yazdığınız detaylı anlatımı üzülerek ve istemeyerek sansürlemek zorunda kalıyorum. Umarım anlayış gösterirsiniz. Sadece yazılanları şu şekilde özetleyebilirim her erkeğin rüyasını yaşadınız.

Sabah olduğunda yorgunluktan kımıldayacak halim bile yoktu. Kızlar ise durmak nedir bilmiyorlardı. Kahvaltı bahanesi ile ancak canımı kurtarıp kızlar ile dışarı çıktım. Görevliye de kardeşim gelirse diye not bıraktım. Çünkü her telefonla aradığımda sonra konuşuruz keyfine bak ben iyiyim deyip kapatıyordu.

Çok sağlam bir kahvaltı enerji içecekleri ile kendimi toparladım. Kızlar ile yarım saat daha şehirde yürüyüp, kızlar ile akşam 7 de benim kaldığım yerde buluşmak için randevulaştık. Dönüşte marketten bal ve enerji içecekleri alıp odaya koyup uykuya daldım.

Bir baktım kardeşim ile diğer kızlardan ikisi karşımda bana sesleniyor yorgunluktan içim geçmiş saat 7 ye kadar uyumuşum. Kardeşim kalk seninkiler geldi diye beni dürtüklüyordu. Zorla kalkıp kızlara seslendim. İçeri davet edip hazırlandım.
Hazırlanırken kardeşim ile de gece hakkında sohbet etme fırsatımız oldu. Onun da gecesi benden aşağı kalmamıştı ama o bir ile yetinmişti. İki kızı niye getirdin diye sordum kız seni beğendi o yüzden diye cevap verdi. Şansa bak ilk gece boşa dolaşmıştık şimdide kızların içinde yüzüyorduk. Kardeşime çavuşu sordum. Gece çavuşta kendine yakışıklı bir genç bulmuş dedi. Birkaç saat evvel uğradı kendisini bulabileceğimiz adresi söyleyip ayrıldı dedi.

brno festivali

Kardeşim ve yanımızda 4 kızla dolaşmaya başladık. İlk Çavuşu ziyaret ettik. Çavuşta guruba katılıp akşam yemeği için çavuşun tavsiye ettiği yine ucuz bir et lokantasına gittik. Oradan birkaç bara daha uğrayıp eşlerde değişiklik yapmadan kardeşim ile ayrıldık. Yine zorlu bir maraton beni bekliyordu.

Velhasıl geriye kalan tüm günlerimizi ve gecelerimizi bu tempoda ve benzer faaliyetler ile geçirdik. Sadece son gece benim Macar kızlar ile aram açıldığı için ayrılmak zorunda kaldık. Aramın açılmasının sebebini de söyleyeyim. Son gece kızlar kardeşimi de aramıza alıp öyle eğlenelim diye ısrar ettiler. Bende öyle bir konu bize göre ters olur diye diretince kızlarda o zaman sadece seninle yatmanın ne anlamı var ikizler ile beraber olmak daha iyi deyince şutlayıverdim bende. Zaten kardeşim duysa sinirden delirirdi bu teklife.

O gece Çavuş ile sağa sola takılıp kardeşimin yoluna çıkmamaya özen gösterdim. Zaten iliklerimde kurumuştu. Kızların böyle davranmaları işime bile gelmişti.
Kardeşim yanımızdan ayrılınca Çavuş ile de vedalaşıp odaya geri döndüm. Mışıl mışıl bebekler gibi uyudum. Sabah kardeşimde gelmişti aşağıya inip iki gecelik ücreti ve ekstra olarak çamaşır yıkama ücretlerini ödeyip kasadan evraklarımızı paramızı alıp Brno’dan ve Çek Cumhuriyeti nden ayrılıp Avusturya etabımızın ilk durağı olan Viyana’ya gitmek için tren istasyonuna doğru yola çıktık.

bronoda yılbaşı

Avrupa Turu Brno Anılarım Yazısını yazıp bizler ile paylaşan Sn. İkiz kardeşlere tüm asyarehberi ekibi olarak teşekkür ederiz.

Toplam 9 Yorum Var

1. Hoşgeldiniz, yazılarınızı severek takip ediyorum. Viyanada çok merak ettiğim şehirler arasında, takipteyim 🙂

2. Sayın İkiz Kardeşler
    Arayı epey uzattınız ve kendinizi unutturdunuz fakat güzel bir yazıyla geriye dönüş yaparak tekrardan biz daha ölmedik buralardayız diyerek tekrar sizleri ve yazılarınızı özlemişik, okuduk ve keyif aldık ara vermek yok tam gaz devam arkadaşlar

3. Sonunda yeni bölüm gelmiş merak içerisinde bekliyordum. Lütfen arayı açmayınız. Gidip göremeyen bizler için sizlerin yaşadıklarını okumak bile ayrı bir zevk oluyor.

4. İnsanları çok sıcak bir yer diye duymuştum ve rahat diyalog kuracağın insanlar diye biliyorum gitmek lazım tabi sayenizde gitmiş kadar oluyoruz abi teşekkürler

5. Sn. Erhan Öncel yazım üslubunuz ve ayni yorumu kopyala yapıştır şekilde yazdığınız için önceki yorumlarınız silinmişti. Tekrar ayni makalelere benzer üslup ile yorum yaptığınızdan dolayı size ait olan tüm yorumlar tarafımızca silinmiştir.

Herkesin görüşlerine saygımız olmakla birlikte bu saygımız sevgi, saygı, düzgün ve efendice yorum yapıldığı sürece geçerlidir. Aksi bir duruma kesinlikle tolerans gösterilmeyecektir.

Saygılarımızla;
    asyarehberi ekibi

6. Artık sayın diye hitap etmeyeceğim. Erhan Öncel isimli şahıs daha önceleri de yorum yapmış. Belirttiğim üzere ayni yorumu kopyala yapıştır şeklinde defalarca yolladığı için silinmiştir. Daha sonra anlamsız ve neyi eleştirdiği bile belli olmayan yorumunun silinmesinden dolayı tekrar yorum yapıp işi alaya ve incelikli hakarete vardırdığı için tekrar silinmişti.
    Dediğimiz gibi saygılı olmak ayrıdır. Yorumunuzda yazıyı beğenmediğinizi de belirtebilirsiniz ama yanlıştır yalandır derseniz neresinin yanlış neresinin yalan olduğunu belirtmeniz gereklidir. Aksi tekdirde her önüne gelen birbirini yalancılık ile suçlasın dursun.
    Birde gittiğinizi oradan bildiğinizi yazıyorsunuz. Siz yazar ile birlikte mi gittiniz. Onun ile ayni olayları mı yaşadınız yoksa yaşayamadığınız için mi çamur atıyorsunuz. Belki de sizde gitmediniz bunun ispatı var mı ki .
    İşin özeti ADAM gibi yorum yazın bizde yayınlayalım.