Lviv Lviv Lviv…

Lviv Geceleri

Arkadaşlar merhaba. Uzun zamandır siteyi takip ediyorum ve makaleleri okuyorum. Yüzümde tebessüm eksilmeden herkesin eline emeğine sağlık. Bende Lviv’e 4 kere gitmiş, Aralık 2’de 5. kez gidecek biri olarak naçizane bazı bilgiler vermek, anılarımı paylaşmak istedim.

2012 yılında 20 yaşında iken ilk kez yurt dışı serüvenim başladı. İlkler unutulmaz malumunuz 🙂 Benimde ilkim burası işte LVİV.. İlk gittiğimizde ingilizcem yok denecek kadar azdı ilkokul 4.sınıf seviyesi diyim siz anlayın. Neyse Sabiha Gökçen’den uçağımıza bindik ve yaklaşık 1,5 saat sonra Lviv havalimanına iniş yaptık ama ne iniş.. Ocak ayında gittiğimiz için -15 20 derecelik bir sıcaklık var yerler buz pisti gibi asfalt görünmüyor. İstanbulda kar mı görüyoruz haliyle çocuklar gibi şendik dizimize kadar karı görünce.

Karı derken bayan anlamında değil Mahmut Tuncer gibi yanlış anlaşılmak istemem Kar yani yağan beyaz olan 🙂

İlk girişimiz olacağı için bir odaya çektiler bizi güzel ablalarımız. Yaklaşık 20 dakika soru cevap şeklinde geçen diyalogdan sonra “Ukrayna’ya Hoşgeldiniz” dediler. Kiraladığımız eve gitmek için taksi ya da otobüse binecektik. Otobüs bedavaydı ve Türk Lirası’yla 1 lira falandı. Hem şehrin günlük akışını görürüz, insanlar ne yapıyor ne ediyor günlük telaşelerini öğrelim diye otobüse bindik. Güzel bir şehir turuda oldu aslında bizim için. Taksiyede binebilirsiniz tabi pazarlık sünnettendir unutmayın unuturmayın.

Kalacağımız eve gelmiştik ama bir sorun vardı. Kadına 3 kişiyiz demiş bizim arkadaş aklı sıra çakallık yapıcak kadın bizi 4 kişi görünce köpürdü bağırıp çağırıyor.. Dedik abla sakin ol Anadolu’nun bağrından çıkıp geldik ezme bizi 🙂 Bizi başka bir arkadaşının evine yönlendirdi tabi fiyatta arttı biraz. Bu sorunuda halletikten sonra yol yorgunuyuz malum biraz kestirelim dedik. Bu arada saat akşam 7 oldu. Uçak 3’te inmişti es geçmeyelim burayıda. Biraz kestirdikten sonra saat 10’da kalktık. Duşumuzu aldık, saçlar başlar herkes jilet..

İlk gecemiz heyecan tavan tabi. İlk önce karnımız aç gitmeyelim diye küçük şirin bir dükkana girdik. Rynok Meydanı’nda tost, patates kızartması falan derken bu işide gördük. Saat 12 olmuştu artık ilk gecede metro club’a doru yola çıktık. Şunuda belirteyim metro club işletmesiyle çalışanıyla hiçbir bağlantım yoktur. Birazdan söyleyeceklerimden sonra yanlış anlaşılmak istemem ama kalite olarak daha üstün mekanlar olabilir evet ama eğlencenin dibine sadece burada vurabilirsiniz ve en can alıcı noktaya geliyorum geceyi mutlu sonla kapatma ihtimaliniz diğer mekanlara göre çok çok daha yüksek. Şunuda çıkarmayın sakın söylediklerimden.. Sanıldığı gibi kimse orada sizi görür görmez kucağınıza atlamayacak. Kiminle konuştuysam gitmeden boş gecen olmaz atlarlar zıplarlar falan filan hepsi hikaye.. Potansiyel var gerisi size kalmış.

Rynok Medyanı Lviv

Gelelim ilk gecemize.. Masamızı aldık kaç para verdik hatırlayamayacağım ama verdiğiniz para kadar zaten masaya içki meyve tabağı vs geliyor. Kafalar baya iyi oldu. İstanbul’da dansın d’sini oynamayan ben orada deli divane gibi oynuyorum ortam mükemmel. Bir ara kendimi dj kabininde buldum. Kızın biriyle deli gibi dans ediyoruz tamam dedim cepte. İçiyoruz eğleniyoruz falan bizim kalabalık mangayı görünce kız korktu gelmedi. Saat artık 4’e geliyordu. Elimdeki kızı kaçırmanın hayal kırıklığıyla barın önünde o tekila senin bu vodka benim Ferdi Tayfur gibi içerken 3 kız geldi yanıma. Aralarında konuşuyorlar bana bakıp. İngilizce bilen bir tanesi geldi adımı sordu falan muahbbete girdik. Yanındaki arkadaşı çok hoşlanmış benden.. Bu gece seninle olmak istiyor dedi. Üstümü sıyırdı falan göğüsüme kadar o ingilizce konuşan kız. Fitness yaptığım için fiziğim de iyiydi. Çığlıklar kıyametler ouuww auuw falan. Kafamda iyi değil ama düşünüyorum. Durup dururken ne alaka seninle olmak istiyorum, hadi eve gidelim dedi. Bir de grup halindeler.. İşkillendim, dedim kendi kendime bunlar çete. Nasıl kaşınıyoruz kısmet ayağımıza gelmiş nankörlük yapıyoruz. Abimlere anlattım mevzuyu tabi onlarda kendi derdinde. Hepsi av peşinde, oradan oraya gidiyorlar. Benim ekip anlayacağınız baya riziko, kaçan kız haklıydı bence gelmemekte. Abimler, “Al kızı eve git bir şey olmaz burası Türkiye değil hurafe uydurma” dedi. Bende gaza geldim, gel dedim gidiyoruz. Kız üniversite okumaya gelmiş Krakow’dan.. Polonya’lı yani.. Arabasıda var dandik bir şey bindik gittik eve. Hemen mevzuya daldık hala kıllandığımdan duşada beraber girelim dedim. Kabul etti. Duşumuzuda aldık.. Giyinmeden salondan oturuyoruz bedava ya doğalaz sonuna kadar açmışız memlekete pahalı açamıyoruz napalım 🙂

Lviv gece hayatı

Neyse tam ikinci bir partiye hazırlanırken o da ne apartmandan bir sesle geliyor. Bizim fordus maganduslar geliyor kırk haramiler gibi naralarla.. Anahtarda bende, sızmışımdır diye düşünerekten kapıyı tekmeyle açmaz mı hayvanlar. Aynı Artar’ın oğlu Tarkan gibi girdiler eve. Kız nasıl odaya kaçtığını bilemedi. Yanına gittim ve korkmaması gerektiğini, sadece çok sarhoş olduklarını anlattım translate aracılığıyla. Kızı gönderdim, içeri gittiğimde zaten hepsi sızmıştı. He diyeceksniz onlar naptı tık yok mu 🙂 Maalesef birbirlerine sarılıp uyudular. Baya uzun oldu devamını yarın yayınlarım şimdilik bu kadar sayın Asya Rehberi okuyucuları..

Lviv Lviv Lviv… adlı yazıyı yazan Sn. Serkan Beye tüm Asya Rehberi ekibi ve müdavimleri adına teşekkür ederiz.

About Asya Rehberi 21 Articles
Asya ülkelerini, kültürünü, tarihini, yemeklerini, gece hayatını seven takipçilerimiz tarafından gezi günlüklerinin paylaşıldığı kapsamlı bir portal olma yolunda ilerliyoruz.

Toplam 6 Yorum Var

1. Bu arada ilk makalem olduğundan heyecandan tamamen kendi hikayelerime dalmışım af buyurun 🙂 yarın inşallah bilgi ve öneriler içeren bir yazı yazacağım sayın asya rehber okuyucuları

2. Çok güzel bir makale olmuş. Ankara’dan Lviv’e gidecektik arkadaşlarla. Kiev mi yapsak Lviv mi yapsak diye düşünüyorduk. Lviv’de apartman kiraları yüksek mi? Şehir’de gezilecek yer tavsiyeniz var mı? Bir de İngilizce olmadan kızlarla nasıl anlaştınız? 🙂

3. Teşekkür ederim oğuz kardeşim 🙂 İlk gidişiniz ise bence Lviv yapın. Hem Kiev’e nazaran daha ucuz hem nası desem paralı asker derler ya onlardan pek yok Lviv’de hoşlanması sana güvenmesi yetiyor kızların. Kiev’e bir sefer gittik trenle 5 saat sürüyor Lviv’den çok güzel şehir clublar falan çok iyi Lviv’e göre ama orda ticarete dönmüş bu iş en kötüsü 50 dolar diyo gece sonunda. Her yaştan var Kiev’de. Lviv’de ise öğrenci hemen hemen hepsi tercih senindostum. Gezilecek yerler var elbette. Opera binası varona gidilebilir hatta biz şans eseri opera gününe denk geldik haftada bir yapılan türk lirasına kıyasla 5 liramı 10 lira mı ne verdik şaka gibi. Bizim burda kimbilir kaç para ?? Şehiri kuşbakışı gören bi kule var çıkarken baya zorlar çok dar ve uzun ama çıktığına değiyor gerçekten. Kiralara gelince bence uygun ama evi merkezden tutmaya bak hele ki kışın gidecekseniz çünkü inanlımaz soğuk oluyor. İn taksi bul çevir falan derken iceman’e dönüşüyosun 🙂 İlk gittiğimde ingilizcem yoktu dediğim gibi. bi program vardı onu indirmiştim ben türkçe konuşuyodum telefona çevirmek istediğim dili işaretliyodum kıza dinletiyodum kendi dilinde. Çok cüzi bi fiyatı vardı appstorede. Lviv’de ingilizce bilmekte pek fayda etmiyor 10 kızdan 3ü anca ingilizce biliyor son gittiğimde anladım. İlk deneyimimden sonra orada gördüğüm türk keko ve kırolar çatır çutur inilizce konuşurken çok kanıma dokundu. gelir gelmez dil kursuna gittim 11 ay boyunca şuan iyi seviyedeyim. Kiev’de çok işe yarıyor. Bu arada beşiktaş kiev maçındada kieve geçeceğiz gidecek ardakaşlar varsa bağlantı kurabiliriz. Sormak istediğin bişey olursa aklına takılan bişey falan sor dostum seve seve yanıtlarım.

4. Emin ol devamında yazacakları şimdiden merak etmeye başladım. Daha önce 2013 te yalta ve ardından kieve gitmiştim. O zaman 100 dolar 800 grivna idi. Şimdi 2500 grivna. İç karışıklıktan sonra ukrayna parası çok değer kaybetti. O dönem kievde 600 grivna yani o dönemin 80 dolarına masaj yaptırmıştım. Geçenlerde arkadaşım gitti. Aynı salonda 500 grivnaya yani bugünün 20 dolarına masaj yaptırmış. Demem o ki artık ukrayna gerek gece hayatında gerekse yeme içme konaklama gibi kalemlerde eskiye nazaran çok daha uygun

• Tezcan sen biraz daha öğren öyle yaz o zaman. Sallondolly buna örnektir. Denilen rakamlara masaj ücretleri. Ayrıca kendi orjinal sitesinden de bakılabilir. Aynı fiyatlar geçerlidir. Galiba senin biraz daha yaşamaya ihtiyacın var