PATTAYA FATİHİ OLMAK İÇİN BAKINIZ ( İlk kez gidecekler için )

Pattaya Gün Batımı

Merhaba arkadaşlar,

Bu cennetten geleli 1 hafta oldu. 4. seferi de muhteşem bir tatille kapatmış olduk. Şimdi burada yazacaklarım %100 gerçek bilgiler olup, güzel bir tatilin size ne kadar mal olacağı ile ilgili kapsamlı bilgiler içerecektir. Uçak bileti ve oteli ayarladığımızı varsayıyorum. Pattaya’ya ulaştınız. Tatil başladı. 10 günlük bir tatili nasıl geçirebileceğinizi, ne gibi şeylerle karşılaşabileceğinizi anlatacağım.

1- Yemek: Yemek bence Pattaya’da benim gibi hassas kişilerin ufak bir sorun olarak karşılaşabileceğiniz bir madde. Lokanta veya seyyar satıcılardaki koku dayanılmaz oluyor. Yanından geçerken bile koku rahatsız ediyor. Bir süre sonra alışıyorsunuz ama ne olursa olsun yemek yenmiyor. Yiyen arkadaşlara saygım var ama ben kendi bildiğimi yaşadığımı yazacağım. Ben şahsen arkadaşlarla beraber Türk lokantası ve Burger King ve King Seafood’da balık kalamar olarak yemek yedik. Onun dışında her yerde bu koku olduğu için, biftek bile yemeğe girseniz ki biz lüks yerlere de girdik, maalesef koku rahatsız edip iştahını kapıyor. Türk lokantası olarak Turkuaz’da yemek yedik. Gökhan Abi’yi Anatolium Restaurant’tan da tanıdığımız için yemek konusunda sıkıntı yaşamadık. Fiyatlar Türkiye ile aynı. Ucuz değil ancak pahalı da değil, normal. 250 bahta kahvaltı tabağı ve sınırsız çay var. Ekmek falan derken zaten çok fazla bile geliyor. Burda 150 baht falan konuşuluyor ama o yenilen şeyleri ben açıkçası denedim ve yiyemedim. Akşam yemeklerini de ya Turkuaz’da ya Burger’da ya da balık yiyerek geçirdik. Kişi başı 350 – 400 bahta çok rahat doyarsınız. Zaten 2 öğün yiyebiliyorsun. Yemek sorununu 250 + 400 Baht = 650 bahta günlük halledersiniz. Bu dediğim fiyat gerçekten çeşitli ve doyurucu yemektir. Orada sakın yemekten kısmayın çünkü protein ve güce çok ihtiyacınız oluyor 🙂

2- Gündüz yapılabilecek aktiviteler: Saat 11 gibi kalkılıyor yanında ilik gibi bir hatunla 🙂 o kısma geleceğiz zaten de.. Hatunsuz bir gün için harcama planı hazırlıyorum. Hatunla bu planı ikiye katlayın işte. Kalkıp kahvaltı edildikten sonra 12:00’yi buluyor saat. Kahvaltıdan sonra güzel bir ayak masajı mutlaka yaptırın. Fiyatı 200 Baht. 1 saat sonra sanki havada yürüyormuş hissine kapılıyorsunuz. O kadar rahatlatıcı bir şey. Ben her gün bir sefer ayak bir sefer de oil masaj yaptırdım. Sizde her gün mutlaka ama mutlaka bu ikisini yaptırın. Toplam 500 Baht. Saat 14:00 gibi barlara oturun. Biranızı veya ne içiyorsanız onu söyleyin. 60 Baht bira. Çok hoşunuza giden bir bayan varsa çağırıp ona da bir içki ısmarlayıp sohbet edebilirsiniz. Size gelecek hesap 3 saat içinde 300 bahtı geçmez. Ama sohbet muhabbet çok iyi oluyor. Hatta çok beğendiyseniz short time anlaşıp gidebilirsiniz. Gündüz bar fine ben ödemedim. 800- 1000 baht arası gayet hoş bir hatun bulabilirsiniz. Short time aslında 1 saat deniyor ama hatunla aranız çok iyi ise hatun zaten saat diye bir şey sallamıyor. Bu bayanlar böyle arkadaşlar. Onlar buradaki veya herhangi bir ülkedeki ( iş sebebiyle gittiğim ve en az 1 hafta kaldığım yerler : Moskova , Odessa , St. Petersburg , Amsterdam, Ibıza , Kişinev, Lviv* Kendim gezmek için gittim ve St. Pauli ) bayanlar ile karıştırmayın. Onlar için para sadece karın doyurmak için gerekli bir araç. Onun dışında ilgi alaka kibarlık sevgi hoş sohbet; onlar için paradan bile mühim şeyler. Ben short alıp 1 saatte gidene rastlamadım. Kaldı ki 4 sefer de Pattaya’ya gittim. Neyse diyelim ki almadınız. Barda harcayacağınız maksimum para hadi 400 Baht olsun. 400 Baht gündüz bar + 500 baht masaj = 900 baht. Hadi bahşiş falan toplamda 1000 baht harcarsınız.

3- Gece Hayatı: Herkesin zevki farklıdır ancak ben genelde bar ve diskoya gittim. Barda dediğim fiyatlara yani 500 – 600 bahta kız olmadan eğlenebilirsiniz. Diskoya gittiğinizde ki ben Insomnia ve Mixx karışık gittim ama tabii ki Insomnia’cıyım. 🙂 Biz 4 arkadaş gittik ama ben size kişi başı fiyat veriyorum. Viski veya bir şişe vodka olabilir, açtırdığınız vakit yanına kola veya isteğinize göre enerji içeceği geliyor. Insomnina veya mixx kart aldığınızda bu size indirimli geliyor. Kaldığında da yarın için size özel içkinizin kalanını ayırıyorlar. Veriyorsunuz kartı içki size bir sonraki akşam masanıza geliyor. Eğer rezervasyon yaptımak isterseniz ki erken gitmeyeyim diyenler için ; açtıracağınız şişenin parasını bir gece önceden verip masanızı ayırtıyorsunuz. Bence ayırın çünkü saat 10 da gitmek zorunda kalırsınız. 11 de zaten mekanda oturacak loca kalmıyor. Ben loca sevdiğim için ve her yere hakim olma isteğim olduğu için locada oturdum rezervasyon yaptırıp. Biz 3 kişi gittiğimiz için paylaşıldı paralar tabi. Hatunlar da zaten senin içtiğin şişeden içiyor. 30 bahta buzlu bir içecek var. Onlara bayılıyorlar. Alın anasını satayım. 3 lira verirsin ama 300 liralık muamele olarak geri döner. Burada hatunlar yeter ki sende samimiyeti ve ilgiyi görsün. Aşırı derecede sana ilgi gösteriyorlar. O konuya geleceğiz 🙂 Ben her akşam hatunlar ile eğlendim locada. Viski açtırdım. Ekstra kola ve enerji içeceği, hatunlara aldığımız ufak içecekler şırıngalar falan derken adam başı 1500 baht ödedik. Ama inanılmaz bir eğlence oluyor. Zaten bunları yapmayacaksanız, köşede 2 bira içer dikilirim derseniz hiç gitmeyin daha iyi. Çünkü onu burada da yaparsınız yani. Ne işiniz var 2 bira içip köşede dikilmek için Pattaya’ya gitmeye. 1500 Baht diskoyu da ekleyelim.

4- Hatunlar: Gelelim işin can alıcı kısmına 🙂 🙂 Burada yazmış arkadaşlar. 1000- 1500 baht long time diye. Askeriyede komutanın odasına kapıya tekme atarak girdim, yeter ulan bu askerlik dedim diyen arkadaşlara benzetiyorum ben bu kardeşlerimi 🙂 Yok mu ? Vardır tabi 1500’e long. Ama yani kusura bakmayın da o tipleri haydalamak için buradan 9000 km. öteye gitmeye gerek var mı? Ver 50 TL daha. 2500 diyen zaten 2000’e geliyor. 2000 bahta alacağın hatun 22-23 yaşında ilik gibi hatun oluyor. Hele 3000 çekebilen ve 2500’e alabileceğiniz hatunlar Türkiye’de bir bara gelse orası karışır 🙂 Ben size zaten 3000 verin demiyorum kesinlikle. Ama afet diyebileceğin hatunlar da senin tipine, ortamına, masana bakıp 2000- 2500’den aşağı da gelmiyor. Zaten gelmemeli. O zaman o çingene suratlı karıları 1000-1500’e kim alır yani. Burada gördüğüm ve oraya gidip elinden az güzel hatunlara para verecek tipler alacak tabi onları. İyi hatun eşittir iyi para arkadaşlar. Ama inanın kültürlerinde erkeğe tapma konulu bir bölüm var herhalde. Resmen size tapıyorlar. Hele güler yüzlü olun zaten sizi dünyanın en mutlu insanı yapıyorlar. Saat gece 11 gibi gelin Insomnia’ya. 12-1 gibi istediğiniz beğendiğiniz bir hatuna gidin. İlk önce bir göz göze gelin. Gülümseyip sana ilgisini belli ediyorsa hemen gidip masanıza davet edin. Para veya bir şey konuşmayın. Alın masanıza ve eğlenmeye başlayın. Zaten bir süre sonra o soracaktır ne düşünüyorsun diye. Masada olduğun için sana short olarak bakmıyor hatun. Direk long olarak bakıyor. Sende ona ne kadar istersin gecelik diye sor. Seni beğendiyse isterse afrodit olsun 2500 der. Normalde beğenmese zaten 4000 falan çeker. Ben gerçekten çok güzelse hiç pazarlık yapmadım. 2500’den yukarı vermedim ama 2500 dediyse ok dedim. Zaten ondan sonra senin belki de dünyanın zirvesine taşıyacak saatler başlıyor demektir. Ayıp yok, sınır yok, lan bu kadar olmaz yok, her şey serbest. İnanılmaz bir ortam eğlence. Biz saat 3’e kadar eğleniyorduk sonra otele geçiyorduk. Second road başlangıcında Tuk tuk lar var. 10 Baht. Ya da motorbike var 100 baht . Hangisini paşa gönlün isterse. Gece sabaha kadar muhteşemmmmm muhteşemmmm saatler yine seni bekliyor. Sabah 10’da 11’de uyandığında bir bakıyorsun yanında bir melek 🙂 🙂 Ulen çok özledim beeeeee 🙂 Sana bakıyor gideyim mi diye. Hadi gel de bırak 🙂 ama en büyük tavsiyem size naçizane bırakın kardeşler. Bırakmazsanız yaralanırsınız. Çünkü inanılmaz bağlanma ve bağlama güçleri var bu hatunların. Ben ikinci gittiğimde bu hatayı yaptım. Benim karıyı boşuyordum. Aman kardeşlerim sakın 🙂 Gönderin . Her akşam bir tane yeni olsun. Size tavsiyem bu. Haa harcamayı düşüreyim dersen o başka. 2500 diyen hatun sonraki gün 1500’e düşer. Sonraki gün hiç almamaya başlar. Çünkü sana bağlanır . Burası size kalmış ben karışmam. Hatun olarak 2000- 2500 Baht koydum.

Bunların dışında 30 bahta gemi kalkıyor Mixx’in önünden Khorn Larn adasına. Ben 2 kere vapurla bir kere de sürat motoruyla gittim. Bence her ikisini de deneyin. Sürat motoru adam başı 1000 bahta gelir. Bir kere bunu deneyin. Mutlaka ama mutlaka hatunlarla adaya gidin. Tek başınıza sakın gitmeyin çünkü eğlenemezsiniz. Ama hatunla gittin mi offf anasnı satayım. 22 lik biblo size hizmet ediyor akşama kadar ya. Ah ulan ağlayacağım şimdi 🙂 Sigara ve diğer harcamalar size kalmış.

Şimdi toplayalım kardeşler. 650 baht yemek + 1000 baht gündüz harcama + 1500 baht disko + 2500 baht hatun = 5650 baht. Bu da 150 USD’ye geliyor hemen hemen. Burada düşebilecek tek şey hatun o da 500 baht düşer.
Her şey muhteşem olsun diyorsan bu parayı koy cebine günlük. Ama daha az harcarım diyorsan seninle tatil anlayışlarımız çok farklı demek ki. Git kahveye veya çay bahçesine iki çay iç karı kes kardeşim. Soracaklarınız varsa cevaplarım. Herkese iyi tatiller..

PATTAYA FATİHİ OLMAK İÇİN BAKINIZ ( İlk kez gidecekler için ) yazısını bizimle paylaşan Anonim üyemize Asya Rehberi müdavimleri adına çok teşekkür ederiz.

About Asya Rehberi 19 Articles

Asya ülkelerini, kültürünü, tarihini, yemeklerini, gece hayatını seven takipçilerimiz tarafından gezi günlüklerinin paylaşıldığı kapsamlı bir portal olma yolunda ilerliyoruz.

Toplam 3 Yorum Var

  1. Valla kardeşim azına sağlık çok bilgilendirici bir paylaşım olmuş bende kısmet 8 aralık catar havayoluyla doha aktarmalı gidiyorum.15 gün kalıcam geçen sene ilk defa gitmiştim alışkanlık yaptı😉 günler geçmiyor geçen sene ilk gittiğimde pattaya ile ilgili Asya rehberi paylaşımların tamamını okumuştum giden arkadaşların çok faydasını gördüm fakat ben dönüşümde hiçbişi paylaşamadımmmm ama bu sefer Paylaşacağım
    Sevgiler.

  2. bikac sorum olacak yardimci olursaniz sevinirim. ocak ayi icerisinde arkadasla ilk defa gidicez bi aksilik olmazsa, oteli walking street yakinlarindan mi ayarladiniz acaba? long time aldiginiz hatuna bi gecede kac posta atma hakkiniz var diyim kabaca ?? 2 posta attiniz hatun size kicini donup yatiyormu?? parayi sabah mi veriyorsunuz? cogu paylasimda long time aldiginiz hatunla isiniz bittiginde uyumadan gonderin diyorlar bi sakatlik yasamamak acisindan? hirsizlik vs..gibi ne derece dogru? sizinde dediginiz gibi 2500 3000 baht arasi her gece bi hatuna butce ayirabiliriz sizce bu fiyat araliginda en guzel hatinlar hangi mekanlarda walking streetteki gogo barlar ve diskolar harici soi 6 da da guzel hatinlar var gibi biraz uzun oldu ama kusura bakmayin heyecan yaptik bizde ilk oldugundan dolayi gerginiz 🙂 yardimlariniz icin tesekkurler simdiden.

    • Alper Bey ;

      * Posta konusunda bir kural yada alışılagelmiş bir durum söz konusu değil. Bu konuda fazla detaya girmek istemiyorum aldığınız hatuna ve sizin ona davranışınıza göre değişir.
      * Evet para sadece bu konuda değil her zaman iş bitiminde vermek daha faydalıdır.
      * Bu konuda bir çekinceniz olmasın . Hırsızlık çok nadir olan bir durum . Zaten otellerin büyük bir bölümü bayan odanıza girerken kimlik alır çıkarken de sizi ararlar herhangi bir sıkıntı var mı diye . Ama yıllardır giderim cüzdanı telefonu önlerinde bıraktığım çok oldu. Kötü bir durumla karşılaşmadım.
      * Sahilde çalışan Freelancerlar , Beer Barlar , Gogo Barlar , diskolar ve masaj işi yapan kızlar. Bunlar Tayland’da kızlara ulaşacağınız yöntemler. Walking Street Pattaya gece hayatının aslında en pahalı olduğu ama en popüler olduğu bölge. Soi 6 , Soi 7 , Soi 8 , Soi Bukhao , Soi Lk Metro gibi bu bölgeden daha uygun yerler var. Short time ve long time göre , kişinin tipine göre , kişinin karakterine göre ( karşındakine olan yaklaşım ) , aldığın saate göre , sezon olup olmamasına göre hatun fiyatları farklılık göstermektedir. Ama sorarken bahsettiğiniz rakamlara bir çok diskoda hatun bulabilirsiniz. Ibar-Insomnia , Mixx , 808 , Lucifer , The Pier Pattaya gibi Walking de popüler diskolar mevcut. Bahsettiğim yöntemler içinde en pahalısı Gogo barlardır.

Cevap Yaz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak.


*