Pattaya Köprüsü

Herkese merhabalar, ben hüseyin tayland ziyaretim ve sonrasını sizlere aktaracağım. Bende 1 arkadaşımla Ankara’dan düştüm 15-25 Şubat arası Pattaya yollarına 🙂

Öncelikle Qatar havayolları ile Doha aktarmalı uçuşumuza başladık;uçakları (a380),ikramları ve güler yüzleri bizleri memnun etti.Türkiyeden alkol götürürseniz dikkatli olun bizim rakımıza Doha polisi el koydu.Öğlen 12.30 sularında Bangkok havalimanına inişimizi yaptık uzun bir pasaport kuyrugunun ardından bavulumuzu aldığımız gibi alt kata indik Ankara’nın ayazından sonra yüzüme vuran o nemli havanın tadı paha biçilemez neyse orda bulunan taksinin birisine atladık ve 1500 bahta pattaya’daki apple inn otelemize vardık.Otelimiz güzeldi walking’e yürüyerek 10 dk de gidebiliyorduk ayrıca tuktuk’ta geçiyordu önünden,tek eksisi olarak su ısıtıcısı olmaması olarak nitelendiriyorum ayrıca merak eden arkadaşlar için joiner free ve 8 geceye yaklaşık 600 lira gibi bi fiyat ödedik.Oteli yatmadan yatmaya kullandık.Dil konusu olarak hiç sıkıntımız olmadı ben ingilizce bilmiyorum diyorum kendime ama ordaki Thai insanı ben kadarda
bilmiyolarmış desem (genelleme yapmadan) yanlış olmaz sanırım. 🙂

Arkadaşlar Thai insanı hep bahsedildiği gibi genel itibariyle güler yüzlü ve yardımsever;kız arkadaşım Phuket’te oturuyordu ve benim için kalkıp Pattaya’ya geldi,yeri geldi sofra hazırladı yeri geldi alışveriş yaptı,Tiger zoo’da çekindiğimiz resmi unutup tekrar geri döndüğümüzde bizi arayan ve gülerek bize resimlerimizi verip para kabul etmeyen Thai insanını da gördüm Sahil yolunda orama burama elleyerek cebimden paramı çalan,resmimizi çektiği için para isteyen Thai insanıda gördüm.

Üzüldüğüm konu şu ki arkadaşlar fuhuş ile ismi anılan şehir o kadar güzel ve yapılacak aktivitesi çok ki anlatamam,fuhuş bu şehrin güzelliklerini gölgede bırakıyor ama bizler için değil;aklıma gelen aktiviteleri yazıyorum.
Tiger Zoo

Floating Market

tai
Tropika

Arkadaşlar gece hayatı,alkol,sigara,benzin ve thai yemekleri ucuz diyebiliriz.Onun dışındakiler Türkiye ile aynı genellemesini yapabilirim sanırım.Yemek konusuna gelince Thai yemeklerini yiyemedim yanımızda götürdüğümüz yiyecekler imdadımıza yetişti ayrıca Mcdonalds,Burger King,Deniz ürünleri ve Türk lokantalarınada uğradık.Bu arada Sahil yolunun karşısında anatolia türk lokantasının yanında Elite Türk Lokantasını şiddetle tavsiye ederim sahibi mustafa abi ve yardımsever bir insan yemek yemenize gerek yok oturun çayını için sohbetinizi edin.

Bu lokantanın yanında bulunan green bambu masaj salonu var sahibide türk sanırım 200 bahta 1 saat thai masajı yaptırdık (Gol yok) memnun kaldık.Tabi her taraf masaj salonu ve ‘massageeeeeeeee’ diye bağırıp zorla içeriye sokmaya çalışıyorlar :)İstediğiniz yerde yaptırıp yorgunlugunuzu atabilirsiniz.
Genel itibariyle turlara katılmadık onun yerine taksiciyle anlaşıp öyle gezdik gideceğimiz yerleri,sadece ada turuna katıldık 2000 baht karşılığı otelimizden alıp bıraktılar şu hizmetleri sağladılar ‘2 tane ada,Parasailing,Banana,Jet Ski,Su altında yürüme,öğle yemeği,Snorkeling’ her yerde rahatlıkla turların katologlarına ulaşabilirsiniz.Ayrıca Ko Lan adasına saat başı 30 bahta iskeleden vapurlar kalkıyor arkadaşlar 100 bahtta şezlong kiralayabilir ve nefis meyvelerinizi yiyebilirsiniz.

pattaya insomnia

Walking Street her zaman canlı genelde insomnia,ibar’a takıldık gogo barlara baktık,gözümüze neresi hoş geldiyse içine girip bir kadeh içecek içip çıktık.Angel Witch isimli gogo bar çok hoşuma gitti diyebilirim.
Bangkok’ta Nana Plaza çevresinde 1 gece kaldık ve yüyüreyek gezebildiğimiz kadar gezmeye çalıştık.
Dolu dolu gezdik yapabildiğimiz kadar aktivite yapmaya çalıştık.Çoooook ama Çoook güzeldi,şimdilik aklıma gelenler bunlar sürçü lisan ettiysem affola,sorusu olan arkadaşlar herşeyi sorabilirler,sağlıacakla kalın.

Pattaya Küprüsü yazısını yazıp sitemizde bizlerle paylaşan Sn Hüseyine tüm asyarehberi ekibi olarak teşekkür ederiz.

About Oxygen 60 Articles
Hayaller ile geçen bir yaşam ve bu hayallerin sürüklediği yolculuklar ve maceralar. İnsan hayatında hayallerin bitmemesi gerektiğine inanan biri olarak yaşamımı sürdürüyorum. Son günlerde sıklıkla blog yazıyorum ve bundan keyif alıyorum.

Toplam 13 Yorum Var

1. Sayın Hüseyin
    Taylanttan ayağının tozuyla gelip taze ve hala dumanı tüten bilgiler vermişsin senin sayende son durum hakkında senin gözünden ve bakış açından bilgiler aldık özellikle gündüz aktiviteleri için teşekkürler

2. Taylandın sadece sex turizm olmadığını ve insanın güzelliğini bizlere tekrar hatırlattığın için teşekkürler. Bende gündüz aktivitelerinin de bol bol yapılması kanaatindeyim

3. Ustad masal tadında bir yazı yazmışsın, düşüncelerinide takdir ediyorum. Yeni yazılarnızada yer verirseniz müteşekkir olurum

4. Hüseyin kardeşim çok güzel ve içten bir yazı olmuş ve sadece gecesiyle değil gündüzleri de yapılacak bir çok aktivetiyi ve en önemlisi de toprağım olarak oranın insanlarının içindeki güzelliğini de görüp yazarak bizlere tekrar hatırlatmışsın. Eline yüreğine sağlık.

5. Güzel yorumlarınızdan dolayı hepinize sonsuz teşekkürümü bir borç biliyorum,en ufak bir katkım olduysa ne mutlu…

6. uzun zamandır siteye girip bakamamıştım işlerimin yoğunluğundan neler kaçırmışım neyse geçde olsa tüm kaçırdıklarımı tekrar tamamını okuyacağım tüm emeği geçenlere teşekkürler

7. eline sağlık güzel bi yazı olmuş bi sorum olucak bilen biri cevaplıyabilir mi aktarmalı uçuş yapıcak olanlar için. Aktarma yaptığımız yerdeki ülkeler vize istiyor mu(SADECE HAVAALANINDA ZAMAN GEÇİRCEZ)