2008 Tayland Bangkok Ziyaretim (Ottoman)

Selam Arkadaşlar; 2006 yılında ilk defa thailand a gittim. yalnız olarak oradan kamboçya ve vietnam a geçtim. o sene pattaya yı hiç bilmiyordum ,yalnızca adını duymuştum. benim ikinci tayland seyahatim 2008 deydi ve ben o zamanlar 49 yaşımdaydım ,yeterli ingilizcem var. Size tavsiyem tayland a gitmeden sosyal platformlardan gideceğiniz ülkedeki bayanlarla arkadaşlık kurun. 2008 de ben öyle bir hatunla tanıştım ve 6 ay yazıştıktan sonra gittiğim zaman. Kız beni hava alanında karşıladı ve evine götürdü. Evi bangkok ta Rung sit denen bölge de ve site içinde dubleks bahçeli bir evdi. Dün gibi hatırlamaktayım cuma günüydü önceden yaptığımız plan çerçevesinde kız beni cumartesi ve pazar evinde ağırlıyacak pazartesi beni bir bir otele yerleştirecekti. İki günün sonun da bana pazartesi işe gideceğini ve ne düşündüğümü sordu. Bende mahsuru yoksa benim onun evinde kalbileceğimi o işe gittiğinde benim kendisini bekleyeceğimi söyledim hiç tereddüt etmeden kabul etti ve bana yedek anahtarını verdi. Daha ben türkiyedeyken benim tatil programımı o yapmış ve bana e mail atmıştı. O pazartesi işe başladı 2 gün sonra izin aldı hadi gezmeye dedi ve bangkok un altını üstüne getirdik.

Resor till Koh Chang

ilk hafta beni Ko chan adasına götürdü rezervasyonları yapmış ben yalnızca yol paralarını verdim. 2 . hafta nalet olsun pattaya ya beni götürdü ve sawadee oteler zincirinden soi bukhao da bir otele gittik buranın da ücretini internettten ödemiş, ama ben pattaya yı görünce resmen bozuldum. Pattaya çok berbat bir yer bir gördünmü ayrılasın gelmiyor neyse biz pattayadan döndük hatunla banhkok a pazar akşamı ama benim aklım hep pattayada. O işe gidiyor, ben bangkok da geziyorum akşam onun geleceği saatlere doğru bir AVM de buluşup akşam yemeğini beraber iyip dönüyoruz. Birkaç gün sonra ben kıza pattaya gitmek istediğimi hafta sonu onun da gelmesini istedim kız çırpına çırpına bana nasıl gidebileceğimi tarif etti ve ben pattaya ya gittim. Kararlaştırdığımız gibi hafta sonu o da geldi. Fakat arkadaşlar bu kız la yaşadığım hazların hiç birini pattayada çıkardığım birlikte takıldığım kızlarla yaşayamadım. Sonunda yine beraber bangkok’a döndük, bu kızcağız beni her yere götürdü. İşten geldiği zaman 2 köpeği vardı onlarla 5 -10 dakika ilgilenir ondan sonra duşa gider ve saatlerce sevişir daha sonra film seyretmeye başlardık. Film bitmeden de uyumak için odamıza geçerdik. Gençlik yıllarımda olduğu gibi ruhumun hiç bitmeyen bir enerjisi vardı. Sabah 6 da erkenden işe gitmek için kalkar ve mutlaka gecenin yorgunluğunu tekrar yaşardık.

Sonra hemen duşa gider ve 2 kahve hazırlayıp beraber içerdik ben onu öper ve işe gönderirdim. Karı koca gibiydik 🙂 Bu böyle 28 gün devam etti benim türkiyeye gelmeye hiç niyetim yokmuş gibi dönüş zamanını unutuyordum. Vapura binme vaktimin geldiğini fark ettim. Bu kızla burada anlatamıyacağım kadar çok şey paylaştık. ben kendimi bekar olarak tanıtmıştım. Tatilin hüzünlü sonuna geldik, kıza dönüp “abbas is the passenger” kendimede haydi abbas vakit tamam dedim. Son bir kez çilingir sofrasını havuz başında kurduk.

Türkiyeye döndüm ama aklım hep bangkok da tabii msn de onu online görüyorum fakat ben yazmadıkça hiç bir şekilde bana yazmıyor.soğuk duruyordu bir anlam hala veremiyorum yalnızca tatilin son günlerinde yalnız yaşadığımı ama kanunen evli olduğumu falan ufaktan çıtlattım belki de ondan. Neyse arkadaşlar bir sene sonra ben yine thailanda gittim ve hatuna önceden uçuş bilgilerimi verdim hatun da bana Future Park diye Bir AVM de akşam vakti buluşacağnı ve beni ordan alacağnı söyledi ….. Devamı sonra yazacağım.

Selam arkadaşlar,  tayland yazımın devamamını aktarayım. En son avm de buluşacağımızı söyledim. Akşam 8 gibi beni ordan aldı ama kesinlikle geçen sene ki gibi sıcak kanlı değildi yinede evine gittik . Bana duş almamı söyledi aldım ikinci katta kendi odasında tek kişilik yatağı bana gösterdi burada yatabileceğimi söyledi şaşkındım.o da duşa gitti duştan çıkıp odamın kapısını açtı bana iyi geceler dedi ben elinden tuttum ve odama gelmesini istedim kesinlikle istemediğini söyledi birşeylerin ters gidiyordu benim morelim bozuldu, o kadar yorgunluğa ve uykusuzluğa rağmen uyuyamıyordum. O ruh haliyle aşağı kata indim valizimde free shop tan almış olduğum JB viskiyi odama çıkardım ve hiç bir su soda yok ken sanırım dörtte birini içtim yalnızca 5-6 sigarayla,sızıp uyumuşum.kapının sesine uyandım kız karşımda ve hadi kalk pattayaya gidelim diyordu.biraz kırgın biraz şaşkın biraz da berbat bir halde kalkıp hazırlandım ve yola çıktık. onun önceden gittiği bir otele jomtien de yerleştik 4 günlük parasını peşin ödedim. ilk gün walkimg strret de beraber kızla geç vakit thai masajı yaptırdık herşey güzeldi ondan sonra taksi ye binip otele döndük. Benim aklımda kıza nasıl kur yapsam diye planlar geçerken,  daha kıza birşey demeden. “ah belim allah belim diye sızlanmaya başladı ” gece vakti çıktım ağrı kesici aramaya seven eleven in birinden yarım yamalak anlaşarak bir hap aldım kıza yutmasını söyledim ama tadımız kaçmıştı yine.zoraki uyudum,öğlene doğru bu beni uyandırdı ve yemeğe gidelim dedi kalkıp yemeğe gittik. yemekten sonra tekrar odamıza çıktık ben uzandım o da uzandı ama beni aklım hep nasıl sevişiriz de. bir iki hamle yaptım yüzünü buruşturdu yine arkamı döndüm yattım, naz yapıyordu, tekrar döndüm biraz yakınlaştım ve kulağına bir kaç tatlı söz fısıldıdım.  Ortamın havasını dahada yumuşatmak için, elimle saçlarıyla uğraştım biraz.. Yüzündeki hafif tebessümü görünce, 😀 dururmuyum belim de dese sızlansada artık çok geç o kaçamak bakışı attı. Daha sonra freni patlamış kamyon gibiydim. Beni zar zor zapdetti, hoşlanmıştı ama anlamadığım şekildede bir hoşnutsuzluğu da vardı. Yarım saat sigara molasından sonra  kız benim üzerime gelmeye başladı çok mutlu olduğunu söylüyordu, ama geçen sene ki gibi sıcak ve sevgi dolu değildi. neyse 2 saat sonra bangkok a döneceğini söyledi ve hafta sonu tekrar görüşebileceğimizi söyledi. ben onu yolcu ettim. Yolcu eder etmez yine Yahoo da tanıştığım 35 yaşında ve pattaya central festival AVM de mücevherci dükkanında tezgahtarlık yapan Patty i aradım ve central deki mc donalds da buluşmaya karar verdik. bunu da interneten ayarlamıştım. Hatunla ravdevulaştık iş çıkışı gece akşam saat 8 de iş yerinden aldım ve bir barda 2 bira içtik hatta hava alanında tanıştığım bir genç türk kardeşimde bize eşlik etti. saat 10 a doğru aynı iş yerinde ki daha genç ve ben hep türkan diye çağırdığım benimkinin iş arkadaşı nuch da bize katıldı. 2 bayan 2 erkek olduk. 12 ye doğru kalkalım dedik ben benim odama gelirmisin diye Patty’e sordum o da gelirim dedi. genç arkadaşım da baya bi dil dökmesine rağmen nuch u ikna edemedi o gece .ama 2 gece sonra o da götürdü. ben bu hatunla 30 gün beraber oldum hiç bir para ödemeksizin,gerçi çok olaylar ve kavgalarımız da oldu ama birbirimizden çok hoşlanıyorduk. ben yurda döndüm 6 ay yazıştık bir gün bana bir şey söylemek istediğini belirtti. bende söyle dedim. Senden bir çocuğum var demesini beklerken içimi ferahlatarak. Avusturalyalı 65 yaşlarında bir adamla tanıştığını ve ona bir en tutuğunu araba aldığını ve işten çıkarttığını ,ve onun da geleceğini düşünmek zorunda olduğunu benden özür dileyerek anlattı ve kendisini anlamamı istedi.kadın sonuna kadar haklıydı ben ona öyle bir hayatı garanti edemezdim.kafasına takmamasını ve kırılmadığımı söyledim. şimdi her yıl bu çifti ziyaret ederim onlar da beni bara götürürler beraber içeriz ama yalnızca eski bir dost olarak.bu kadından sonra 2009 da ben bangkok da polis bir hatun ayarladım hatta o da müslüman mış onunlada çok güzel anılarımız oldu polis kız oğlum dan 1 yaş küçük tü. o da beni bangkok da baya bi gezdirdi.onunla 3 yıl kadar her tayland gittiğimde buluştuk polis lojmanlarında 1 hafta onunla kaldım. onu da en son camerunlu ve bangkok ta kaleci olan zenci bir cocuğa kaptırdım.ama ben 3 sene her yıl 1 ay beraber oldum .nasip bu kadarmış demekki. Diyeceğim şu arkadaşlar 1 ay ve daha fazla kalmak üzere thailand a gidiyorsanız internetten bir arkadaş bulup çok hoş tatil ve çok hoş anılar yaşayabilirsiniz. parayla dünya güzeli bar kızı çıkarmaktan bence arkadaş olduğunuz ve sizin gözünüz içine bakan bir kızla çıkmanız bence daha güzel.. ben bunların haricinde pek çok bar ve beach raod dan kız aldım ama hiç biri bunların tadını vermedi…

Ottoman isimli müdavimize bu yazısından dolayı teşekkürlerimi sunuyorum. Devamınıda bekliyoruz.

About Oxygen 60 Articles
Hayaller ile geçen bir yaşam ve bu hayallerin sürüklediği yolculuklar ve maceralar. İnsan hayatında hayallerin bitmemesi gerektiğine inanan biri olarak yaşamımı sürdürüyorum. Son günlerde sıklıkla blog yazıyorum ve bundan keyif alıyorum.

Toplam 9 Yorum Var

1. Sayın Oxygen
    Keşke bu yazıyı bütün halde yazsaydınız ikinci yazı yayınlanınca biri tekrar okumak gerekiyor yoksa unutuyoruz nerde kalmıştık diye dönüp geriye bakıyoruz, sorun yok arayı fazla uzatmayın yeter devamını bekliyorum

2. sağolun kardeşlerim bu sene 20 aralık ta pattaya dan türkiyeye döndüm .şu an aralık ayının gelmesini dört gözle bekliyorum inşallah bu sefer 74 gün kalacağım. arkadaşlar thailand ı anlatmakla bitirmek imkansız yaşamak lazım. tabi dikkat ve tedbiri bırakmadan. eğer siz iyi iseniz ve biraz da aptal değilseniz thailand süper bir yer…

3. arkadaşlar yazımı iktibas eden OXYGEN kardeşe de teşekkür ü bir borç bilirim .aslı imla kurallarına ve düzgün cümleler den oluşmuyordu düzeltmesi için teşekkürler…

4. kardeşler macera çok ama anlatacak mecal kalmadı her thailand ı düşündüğümde hüzünlenirim, orası ikinci vatan gibi oldu. ama kolayı yok işte zamanımın çoğunu türkiyede geçirmek zorundayım.