Ukrayna Kiev Geceleri

Ukrayna Kiev GeceleriUkrayna Kiev Geceleri yazımda Ukrayna gece hayatı, Kiev gece hayatı ve Ukrayna Kiev tatilimde  gece hayatı hakkında yazanlardan farklı tatil yaptığımı düşünerek bu anılarımı siz değerli asyarehberi okuyucuları ile paylaşmak istiyorum.

Ukrayna tatiliİlk olarak Ukrayna Kiev geceleri adlı yazıma başlamadan kendimi ve birlikte gittiğim kadim dostum Ali’yi sizlere anlatayım. İkimizin dostluğu sanki kadermiş gibi ortaokul yıllarında başladı. Liseyi bitirdikten sonra yollarımız ayrıldı ikimizde farklı şehirlerdeki Üniversiteleri kazanmıştık. Ama aramızda mesafe olmasına rağmen arkadaşlığımızı sürdürmeye devam ettik. Askerliğimizi bitirdikten sonra tekrar bir araya gelip iş hayatına atıldık. İkimizde özgür ruhlu kişiliğimiz yüzünden bir türlü başkasının yanında çalışamayıp hiçbir işte tutunamadık. Çevrede bizler hakkında ileri geri konuşmaya başlamışlardı. Bu durumu biraz şans biraz da ailemizin desteğini alarak ortaklaşa kurduğumuz inşaat şirketi ile geri çevirmeyi başardık. Kat karşılığı arsa alıp yapmaya başladık kazancımızda düzenli olarak artmaya başladı. 4 senenin sonunda iyi bir noktaya gelmiştik. Bizim hakkımızda konuşup bizlere burun kıvıran tanıdıklarımız ise bize yaltaklanıp menfaatlerinin peşindeydiler.

Kısaca Ukrayna Kiev’e birlikte gittiğim Ali ile benim samimiyetimi anlatmış oldum. Benim adım ise Kenan. Geçtiğimiz yıl 10 günlüğüne Ukrayna’nın başkenti olan Kiev’e Ali ile ben bir kaçamak yaptık. Yılların çalışması ile bir tatili hak ettiğimizi düşünüyorduk. Kiev ya da başka bir şehir olabilirdi tatil için seçtiğimiz yer. Bizim için önemli olan tatile çıkmak ve kafamızı dinlenip rahatlamaktı.

Ukrayna geceleriTatil yapmaya karar verdikten sonra hangi ülkeye gidelim diye düşünmeye başladık. Dediğim gibi tatil için gideceğimiz yerin bizim için pek önemi olmadığı için yakın ülkelerden birini seçmeye karar verdik. Avrupa ülkelerini vize zorlukları yüzünden ve işlerimizin içinde birde o işle uğraşmak istemediğimizden liste dışında bıraktık. Arap ülkelerini de bildiğiniz üzere karışıklıklar ve diğer sebeplerden dolayı eledik.

Elimizdeki listede Moldovya, Ukrayna, Gürcistan, Kıbrıs, Rusya ve Azerbaycan kalmıştı. Geriye kalan ülkelerden Kıbrıs ile Azerbaycan ise iş için gittiğimizden dolayı eleyip kalan ülkeler içinden kura ile Ukrayna’yı seçtik.
Ukrayna Tatilimizi kura ile belirledikten sonra Ukrayna hakkında az bir araştırmadan sonra Kiev tatili yapmaya karar verdik. Odessa’yı ise elemiştik. Ukrayna’yı araştırırken ne Ukrayna geceleri  nede Kiev gecelerine baktık. Kiev i seçmemizde ise Ukrayna eglence hayatının canlı geçtiği Kiev eglence hayatının da bir faktörü yoktu. Tamamen tesadüfü olarak belirlemiştik.

Kiev Bakkara otelUkrayna turumuza karar verdikten sonra İnternetten yine kısa bir araştırma ile Kiev de bulunan Kiev Bakkara Otelde kendimize yer ayırtıp işlemlerimizi hallettik. İşte de gerekli ayarlamaları yapıp Kiev turumuza başlamak için Ukrayna gezisine doğru hava yolu ile uçtuk.

Hava alnından bizi otelden özel olarak talep ettiğimiz transfer için karşılayıp, otele götürdüler. Otele varışımız sorunsuz bir şekilde gerçekleşti. Kiev’de Kalacağımız otele geldiğimizde bizi bir sürpriz bekliyordu. Bakkara Otel aslında otel değildi. Demeye çalıştığım Otel gibi olan bir Nehir gemisiydi. Otelimiz Kiev Dinyaper Nehrinin ortasında bulunan bir adanın kenarında demirlenmiş bir gemiydi anlayacağınız.

Ukrayna gece hayatıOtelimizi gördüğümüzde ilk hayret ettik fakat odalarımızı gördüğümüzde hayretimiz daha da arttı. Odalar 5 yıldızı otellerin standarttın da nehir manzaralı üstelik de bulunduğumuz bölge itibarı ile güvenli ve de sakin bir oteldi. Biz bu oteli seçerken uygun fiyatlı olanlardan bakarken karşılaşmış ve sadece oda ve restoran resimlerine bakıp yorumlarının da olumlu olduğunu görünce hemen yer ayırtmıştık. Karşımızda bu fiyata bu kaliteyi ve böyle bir oteli beklemiyorduk.

Ukrayna’da kaldığımız zaman boyunca bir tek bu otelde kaldık. Oteli değişmeyi bile düşünmedik. Otel personeli müşterilerine kendini özel hissetmesini sağlayacak kadar yardımseverdi. Kalacak olanlara tavsiye ederim. Bakkara Otelin tek bir kusursu var oda Kiev eğlence yerlerine çok yakın olmamasıdır. Geriye kalan her şeyi ile mükemmel bir otel. Ulaşımı da otelin çağırdığı taksiler ile yaparsanız dışarıdan çağıracağınız taksilerden daha ucuza yaparsınız.

Kiev tatiliKiev gece hayatı

Odalarımıza eşyalarımızı yerleştirip Ali ile otelden çıkıp daha doğrusu gemiden çıkıp karaya geçtik. Çimenlik alanda ilk bir turlayıp konuşmaya başladık. Akşam olmak üzere olduğu için akşam yemeğini otelde yedikten sonra Kiev turu yaparız diye kararlaştırıp. Gemiye yani otele geri döndük. Otelin restoran bölümü otel gibi 5 yıldızı hak edecek bir yer fakat Ali ile bana fazla lüks geldi.

Kiev shooters clubYemeklerimizi yedikten sonra Otel görevlilerinden taksi istedik. Taksiciye bizi canlı olan bölgelere götür dedik İngilizce olarak. Gerçi bizimde İngilizcemiz çok süper değildi fakat anlaşabilecek kadarını biliyorduk. Taksici bizi yaklaşık 1 saat dolaştırıp geçtiğimiz yerlerin adlarını anlattı. Son durak olarak ta bizi Shooters Club diye bir gece kulübünde bizleri bıraktı.

Günlerden Cuma olduğu için içerisi ana baba günü gibi kalabalık. Yürümekte zorlanarak içeri girdik. Bardan içki alıp etrafı seyrettik. Güzel bir yer herkes eğlencesinde. İçerdekilerin büyük çoğunluğu bayan ama ne bayanlar güzellikleri göz kamaştırıcı. Bir iki tanesi biz konuşmadan yanımıza gelip bizle sohbet etmeye çalıştı lakin bizde Rusça kızlarda ise İngilizce yoktu. Pek anlaşamadık diyebilirim. Kızlar ile anlaşamasak da kızlara içki ısmarlamayı başarıp dans etmeye başladık. Dans esnasında çok az İngilizce bilen Ali’nin dans ettiği kız bizden 200 dolar istediği anda kızlardan uzaklaştık. Bizim yanaştıklarımız olsun bize yanaşanlar olsun fiyatı sanki ağız birliği etmişçesine 200 dolar ile 150 dolar arasında söylüyorlardı. Ali ile Keyfimiz kaçmış şekilde dışarı çıktık. Aliye bakıp Ali ne yapacağız kabul edelim mi yoksa daha erken denemeye devam mı edelim diye sordum Ali de bana Başka mekana geçelim Orda şansımızı deneyelim. Burası bize iyi gelmedi diye cevap verdi.

Kiev night clubKulübe yolcu bırakan bir taksiye atlayıp en yakın yere götürmesini istedik. Bizleri Crystal Hall denen bir başka Kiev gece kulübüne götürüp bizleri bıraktı. Oradaki ortam farklı olmasına rağmen işleyiş tarzı hemen hemen ayni idi. Sadece fiyatlar da biraz daha az istiyordu kızlar. Fiyat olarak bize 150 dolar ile 100 dolar arasında fiyat veriyorlardı. Neydi bu Kiev gecelrinin fiyatları böyle anlayamadık.

Ali ile baktık saat ilerleyecek en güzelinden iki kızı 120 şer dolardan sabaha kadar anlaşıp otele doğru yola çıktık. Otele vardığımızda taksici bizden yüksek fiyat istedi tartıştık otel görevlileri müdahale edip olayı yatıştırdı. İstediği fiyatın yarısını verip taksiciyi yollattık. O esnada bize yardımcı olan görevli bize kart verip otel ile anlaşmalı bir taksici olduğunu onu ve arkadaşlarını aradığımızda böyle sorun ile karşılaşmayacağımızı söyledi. Görevliye de güzel bir tips verip odalarımıza çıktık. Odayı duş için akşam kullanmamıza rağmen oda temizlenip temiz havlular konmuştu. Bunu gördüğümde çok hoşuma gittiğini söylemeliyim.

Kiev geceleri Ukrayna eglence hayatı

Sabah kıza parasını verip kahvaltı yaptıktan sonra kızları yollattık. Kiev gecelerinin işleyişini az da olsun öğrenmeye başlamıştık. İlk gece hayatı deneyimimizden sonragündüz seferi yapmaya gelmişti sıra. Görevlinin bize verdiği karttan taksi çağırdık. Taksici biz Kiev gezisine çıkardı. Günün nerdeyse tamamını bize ayırmasına rağmen ücret olarak bizden 40 dolar istedi geceki herifin istediği kadar fakat tüm günlük gezdirme karşılığı. Helal edip otele geri döndük. Ayrılırken bizleri 1 saat sonra almasını istedik.

Bir saat sonra taksici ile buluşup Kiev’de akşam dolaşabileceğimiz ve yemek yiyebileceğimiz merkezi yere bizleri bırakmasını istedik. Taksici ise bizleri Arena Eğlence kompleksinin önüne getirip bıraktı. İlk bölgede yürüyüp caddedeki manzaraları seyrettik. Ardından ise Arenada bulunan Restoranın birinde akşam yemeğimizi yiyip, tekrar bölgede turlamaya etrafı seyretmeye başladık.

Kiev caribbean clubBölge olarak canlı bir bölge merkezi yerde olması ve Arena Eğlence kompleksinin burada bulunması etrafındaki canlılığı artırıyordu. Arenadaki kulüpleri bir deneyelim deyip tekrar geri döndüğümüzde girişte sorun yaşayan 3 hemşerimiz ile karşılaştık. Arkadaşların kılığı kıyafeti yerinde düzgün gençler olmalarına rağmen kapıdakiler içeri almamakta diretiyorlardı. Gençler ile tanışıp konuştuktan sonra Türk olduğumuz için almadı galiba dedikleri için bizde içeri girmekten vazgeçtik.

Gençler ile caddeye kadar yürüyüp sohbet ettik. Gençlere biz dün geldik dün gece Shooters Club ile Crystal Hall a takıldık isterseniz oralara bakalım dedik. Gençlerde tesadüf onlarda bizim ile ayni uçakta gelmişler fakat onların kaldığı otel bize uzak idi. İbis Otelde kalıyorlardı. Gençlerde bize İbis otelde kaldıklarını dün akşamı ise otelin yakının da bulunan Caribean Club a takıldıklarını ve de güzel bir ortamı olduğunu istersek oraya geçelim diye teklifte bulundular. Tabi gençlerin amacı otele yakın olmaktı taksi masrafı açısından düşünüyorlardı. Ali ile ben teklifi kabul edip olur taksi çağıralım dedik. Gençlerde gerek yok abi otel hemen az ilerde yürüyelim hem açılırız dediklerinde olur deyip yürümeye başladık.

Kiev eglence hayatı20 dakikalık bir yürüyüş ve sohbet ile dedikleri Caribbean Club a gelmiştik. İçeri girdik içerde Latin tarzı müzikler çalıyordu. Kızlı erkekli dans ediliyor eğlencelerine bakıyorlardı. Garsona bahşiş verip 5 kişilik masa ayarlattık. İçerde süper bir ortam müzik çok baş ağrıtacak derecede değil Latin müzik sevenler için ideal. Bana göre Kiev gece hayatındaki en güzel mekanlardan biri. Kızlar salsa samba müziği eşliğinde kalça hareketleri erotik bir şekilde dans ediyorlar. Bizde pek dans işinden anlamasak da ortama ayak uydurduk. Caribbean Club da güzel eğlenceli bir gecenin sonunda 80 dolara kızlar ile anlaşıp otele döndük. Tabi dönüş için yine ayni taksi numarasını aradık gelen başka bir taksici olmasına rağmen istediği fiyat makul idi.

Sabah erkenden kızlar ayrıldı. Bizler uyumaya devam ettik. Öğleden sonra kalkıp dışarı çıktık bu sefer Kiev Victory Meydanı ve çevresinde dolaştık. Oraya yakın olan Tramisu Cafe de kendimize 3 kız ayarladık. Nasıl demeyin 3 kız arkadaş ile tanışıp sohbet edince arkadaş olduk. Kızlar ile otele dönüp otelde akşam yemeği yedikten sonra kızların rehberliğinde günlerden Pazar olduğu için pek gece kulüplerine takılmadan dolaşıp Kiev sokaklarının ve Kiev gecelerinin tadını çıkarttık. Gece vakit ilerleyince bir bara girip iki üç içki içip kızlardan biri işim çıktı deyip yanımızdan ayrıldı. Şimdi eşleşme tamamlanmıştı.

ukrayna kievBardan çıkıp taksi ile otele giderken kızlar fiyatlarını söyleyince güzel giden gecemiz bir anda rezil oldu. Kızlar 300 dolar fiyat talep ediyorlardı. Ben Ali’ye Ali de bana baktı Olmaz dedik son fiyatımız 100 dolar, olmaz biz inelim dediklerinde bir saniye bile düşünmeden ok deyip taksiden indirdik. Taksiciye de bizi Victory Meydanına geri götür dedik. Tabi kızlar onları bırakacağımızı düşünmedikleri için arkamızdan avazları çıktığı kadar bağırıp çağırdılar.

Ali ile beraber inip bölgede dolaştık. Ardından Yönümüzü Caribbean Club a çevirdik araları zaten 10 15 dakikalık mesafe. Tam ana caddeye çıkıp karşı tarafa yöneleceğiz, Önümüzde duran Ukraynalı bir kız da karşıya geçmeye çalışıyor. Daha doğrusu biz öyle anlayıp kızın yanına gelip karşıya geçmek için arabaları gözetliyoruz. Kız ilk Dakikadan ilk Rusça sonra anlamadığımızı görünce İngilizce konuşmaya başladı. Ukrayna tatilimiz boyunca bizim ile gönüllü olarak İngilizce konuşan ilk ve tek Ukaraynalı bayandı. Kısa bir sohbetin ardından kız bize nereye gidiyorsunuz diye sorduğunda Caribbean Club dedik. Kız ise bize ”bom bom ruum” dedi yani Bom Bom Room yazılışı İngilizceyi Türkçeye çevirirsek anlamı ”bom bom oda gidiyorum” anlamı çıkıyordu dediğinden. Ali ile bakışıp, biz iki kişiyiz kız arkadaşın varsa ikiye iki ”bom bom ruum” yapalım dedik. Kız da gidelim dediği için yürümeye başladık. Kızı takip ediyorduk. Az biraz yürüdükten sonra karşımıza neresi çıktı tahmin ediniz. Güzel bir eğlence mekanı adı da Boom Boom Room Club. 😀

Kiev boom boom room club

Ali ile gülmeye başladık. Olayı yanlış anladıkİngilizcenin azizliğine uğradık deyip kıza söylemeye karar verdiğimiz de kız bize ben 50 dolar isterim arkadaşı bilmem deyip benim koluma girdi. Demek ki olayı yanlış anlamamıza rağmen gittiğimiz yol doğru idi. Ben tamam ama sabaha kadar eğleneceğiz ve otele odaya gideceğiz uygunsa 50 dolar veririm dedim. Olaya açıklık getirmiş oldum. Kız da saat 10 a kadar dedi. Anlaşıp içeri girdik.

İçerisi kalabalık ama diğer gittiğimiz yerlere göre çok sıkışık değil. Üstelik de Pazar olmasına rağmen. Hafta içi de gittiğimişzde içerisi kalabalık idi. İçeride Ali’ye arkadaşını getirip tanıştırdı. O kızda güzeldi. Ali beğendiği için 1 saat mekanda takılıp hep birlikte bom bom ruum yapmak için otele doğru yola çıktık. 😀

Kiev opanas restoranSabah kızlar ile kalkıp 50 şer dolarlarını verdik. Saat 10 geçmesine rağmen kızlar bekliyor. Kızlara sorduğumuzda taksi istiyoruz dediler. Bizde tamam bizde şehre ineceğiz isterseniz beraber gideriz dedik. Sonra hazırlanıp Taksi çağırdık. Otelin dışında beklemeye başladık. Ali kızlara biz kahvaltıya gideceğiz. İsterseniz birlikte yapalım diye teklif ettiğinde kızlar kabul edip, Kızlar rehberliğin de Opanas diye bir restorana gittik.

Saat 12 oluyordu. İçeri girip 2. Kata çıktık. Openas restoran parkın içinde yer alıyordu. Kusura bakmayın parkın adı aklımda değil ama Arena ile Victory Meydanı arasında ortasında kaldığını biliyorum. Openas restoran çok güzel farklı otantik bir şekilde döşenmiş. Yemekleri de güzel fiyatı normal. Ali ile ben restoranı beğendik. Daha sonraki günlerimizde de buraya gelip kahvaltı öğle yemeği yedik.

Femen prostitutes protest KievYemeklerimiz yedikten sonra kızlara veda edecektik ki kızlar kendileri bize gönüllü rehberlik etmeye başladılar. Bizlere Kiev gezisi yaptırıp Ukrayna tatilimizin unutulmaz günlerinden birini yaşattılar. Hal böyle olunca bizler de kızlar ile bir gece daha 50 dolara anlaştık. Gece bizi türlü yerlerde gezip dolaştırdılar. Gece hayatının değişik mekanlarını gösterdiler. Ertesi gün de ayni şekilde kızlar ile dolaşıp gece ise Boom Boom Room Club’a takıldık bu şekilde hafta içi kızlar ile Kiev’in farklı yerlerinde dolaşıp Ukrayna gecelerindeki farklı atmosferleri gördük. Gündüzleri ise gezip dolaştık. Ukrayna Gezisinin tadına vardık. Perşembe sabahı kızlar bahane bulup ayrıldılar. Paralarını da günlük olarak ödedik zaten.

Perşembe gecesi Caribbean Club’a tek takıldık. Eğlendik kız aldık ama o ikisinden aldığımız elektriği bulamadık. Bir sonraki gece Boom boom Room a takıldık. İçerden 80 dolara süper güzellikte kız aldık güzel bir gece yaşadık.

Kiev

Üç gün telefonlarımıza cevap vermeyen kızlar son gecemizde cevap veridiler. Kızlar ile Opanas retoranın bulunduğu parkta buluştuk. Restoranda yemek yedikten sonra Kiev’de dolaştık. Akşam dışarı çıkmayıp otele hep birlikte geri döndük. Son gece kızlar ile gece dışarı çıkmadan otelde ve restoranda takılıp eğlendik.

Sabah kızlar ile vedalaşıp Kiev ve Ukrayna gecelerine veda edip işlerimizin başına geri döndük.

İstanbul’daki Ukrayna’ya devamlı gidip gelenlere bu yaşadıklarımızı anlattığımızda öyle kızlar ile tanışmanın imkansız denecek kadar az olduğunu öğrendik. Hatta bir tanesi öyle kızları sadece Tayland da bulabilirsiniz, Ukrayna’da karşılaşmak çok büyük bir şans dedi. Tayland lafını duyunca bizde Tayland’ı araştırırken asyarehberi sitesini bulduk.

Bu vesile ile de kendi anılarımızı yazma fırsatımız oldu.

Ukrayna Kiev Geceleri adlı yazıyı hazırlayıp bizler ile paylaşan Sn. Kenan a tüm asyarehberi ekibi ile müdavimleri adına teşekkür ederiz.

Toplam 11 Yorum Var

1. kiev yazılarını araştırken buldum. burayı daha öncede tayland için yorum yapmıştım. Gerçekten kiev başka bir diyar.

2. Güzel bir yazı kenan kardeş. Kievde yaşadıkların gerçekten ilginç buldum. Özellikle de gemi otel kısmını araştırırlen resimlerine baktığımda dediğin kadar varmış otel.
    Umarım ukraynadan sonra Taylanda da gidip görürsün.

3. Abi bu yazıyı okuduktan sonra ellerine sağlık deyim. Güzel anlattın. Ukraynanın şimdiki ekonomik durumu ile ilgili bilgin var mı acaba. Bende tatil yapmayı planlıyorum o neden ile sordum.

4. Su anki ekonomik durum : Dolar alis 21.50 grivna, satis 23 grivna. Ancak son gunlerde kur dustu. Gectigimiz sene 8 grivna civarindaki kur, eski devlet baskaninin ulkeden kacmasi ve akabinde Kirim problemi ve Rusya ile gerceklesen sinir sorunlari nedeniyle yukseldi. Ben Turkiye’ye Subat ayinda para gondermistim ve gonderdigim gun dolar 39 grivnaydi. Yukaridaki anlatimda sozu mekanlar hala cok ucuz. Cok ufak zamlar geldi tabi ki, ancak gece hayatinda fiyatlar acisindan pek bir degisiklik yok. Yani giris ucretleri icki fiyatlari biraz degisti. Ancak mekandan mekana farklilik gosteriyor bu gibi konular. Mesela haftada 3 gun Vodka bar isimli mekanda viskinin bardagi 18 grivna. Yada Patipa isimli mekanda giris ucreti yok. Bu ve bunun gibi secenekler cok…

5. Merhaba Arkadaslar ben her yil Kieve gidiyorum ve orda cok iyi durust temiz Tercuman yardimcim var hemde Rehberlik yapiyor kieve gitmek istiyorsunuz fakat orda bir arkadasha ihtiyaciniz varsa mutlaka Umidik isimli kardesime ulashin xxxxxxxxxx onun epostasi burdan ulasha bilirsiniz numarasi xxxxxxxxxxx

6. Emre kardes suan yoldayim yarın Ukrayna dayim şu bahsetmiş olduğun umidik arkadaşın e mail veya telefon numarasini gönderir misin? Sana zahmet ii aksamlar

7. olurya bi hafta sonu kieve kaçamak yaparsam kalacağım oteli ve takılacağım clup öğrenmiş bulunmaktayım 😛 teşekkürler paylaşım için 🙂

8. Ben bu yaz kafa dengi üniversiteden arkadaşımla ukrayna odessaya gitmeyi ve orada 10 gün kalmayı planlıyorum fakat rusça bilmiyoruz ve ingilizce de çok az toplam bi 5000 TL ile 10 gün adam akıllı eğlene bilirmiyiz ? bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

9. Arkadaşlar selam Liveenjoy az once odesadan indim. İngilizcesiz ve en önemlsi ruscasız nasıl anlaşmayı düşünüyorsunuz? Daha öncede yazmıştım. Odesanın yerli kızları yabancı erkekleri kuıllanmayı çok iyi bilirler. Bol bol içki ısmarlayıp eli boş dönedebilirsiniz. Geçen yaz orada iki Avusturalyalı gençle tanıştık muhabbe ettik çocuklar harbi yakışıklı falan ama onlar bile zorlandıklarını anlatıyordu. İki senedir netten tanışıp konuşup kızla anca buluşma fırsatım oldu. Oda diyorki gelen yabancılar bir kıza yazıp buluşuolar o yüzden o otelin cafesinde senle buluşmak istmedim dedi. Gerçi sonrasında akşam ne yapıyorsun diye o sordu ama düşün sen geçen zamanı. Ama eğlencesi güzel ne ucuz ne pahalı sende biter herşey .