Haziran da Pattaya

2010 yılından beri devamlı rüyalarıma giren sadece videolarını izleyip çeşitli forumlardan hikayeler okuyarak gitmeyi hayalin ötesinde gördüğüm pattaya ya nihayet gidiyordum artık 2 ay önceden Qatar havayollarından 2 kişilik gidiş dönüş biletleri kişibaşı 1100 tl ye getirerek almıştık artık gün gelmişti.

Haziran 15 pazartesi günü saat 13:20 de uçağa binmiştik içimizde büyük bir heyacan vardı yol bitmek bilmiyordu 1 damla uyku uyuyamadık salı sabahı 7:30 da bangkok havaalanına indik pasaport sırasına girmeden bedava dağıtılan 20 mb internet olan hatlarımızı da almıştık 10 dakika bile sormadı pasaport kuyruğu görevli kaç gün kalıcağınızı soruyor o kadar 1.katın 8 numaralı çıkış kapısında yanlış hatırlamıyorsam huavin isimli otobüs firması var 1 kişi 130 baht vererek biletlerimizi alıp saatini beklemeye başladık otobüsler çok rahat ve koltukları geniş klimalı ortalama 2 saat sürdü yol son durakta pattaya bus terminalde indik ama ne inme nerdeyse, otobüse geri koşucaktım sanki yukardan biri fön makinası tutuyor. O derece sıcak ama 1 saat bile sürmüyor alışmanız otogar çıkışında tuktuklar var kişibaşı 40 baht verip walking street in olduğu caddeye gidiyoruz mc donalds dan yemek yiyoruz menü fiyatları
türkiyeden pahalı mac chicken menü 16 lira ama doyuruyor ara ara yemeklerimizi ordan yedik ordan 1 gecelik oda tuttuğumuz the sun xsulsive oteline gittik oteli booking den ayarlamıştık 1 gecesi 98 liraydı ama otel çıktısını almadığımız için 15 dakika sorun yaşadık otelin konumu ws. ye yürüme mesafesinde odalar geniş ve temiz sayılır ama ben hiç sevmedim uyuyalım dedik ama ne mümkün masaja gittik hesapta ayak masajı olacaktık 200 bahta ama nasıl oldu anlayamadık bile mutlu sonla bitti 🙂

tayland-masaj-salonlari

Masajdan çıkıp çevreyi gezmeye gittik aynı zamanda otel bakmamız lazımdı tesadüfen girdiğimiz soi 7 de fliper hause otelini gördük çok hoşumuza gitmişti otel kahvaltı hariç gecelik 1000 bahta anlaştık ertesi gece için tatilimizin geri kalanını o otelde geçirdik özellikle tavsiye ederim bu oteli o akşam artık bi bayan almanın zamanı gelmişti ama yolda yürümek ne mümkün kızlar resmen taciz ediyor ellemedikleri yerimiz kalmadı.

Bir kızın kolları arasında zorla bara sokuldum kaşla göz arasında geldik madem bişeyler içelim dedik tabi kızıda beğendim fiyat sordum kıza tam zamanlı 1500 baht dedi yüzüne baktım fiyatı çok söylediğini sanınca bana sordu isteseydim 1000 e çekip 1200 bahta anlaşırdım ama bunu yapmadım çünkü 20 lira yüzünden gece güzel geçmeyebilirdi dedim tamam 1500 okey barfin dedim 300 de barfin istedi okey dedim hadi gidelim aldık ordan 2 kız önce bişeyler yemeye götürdük kızları ordan markete uğrayıp içki filan aldık geçtik otele önce bi işimizi görüp sonra tek odada birleştik parti yaptık bu partileri her gece yaptık hemen hemen arkadaşlar çok zevkli oluyor sadece 2 gece ara verdik bayanlara onun dışında her gece aldık.

2 gece almadık dedim ya onun birinde gece saat 2 filan otelin kapısında oturuyoruz arkadaşla bişeyler içiyoruz tabi gelen gidenle makara bi bayan oturuyor orda yanyanayız bayanla telefonla oynuyor bi şekilde muhabbete giriyoruz ama tarzanca sordum nerelisin diye kolombiya dedi dedim hayırdır tek başına tatile gelmiş neyse bira içermisin dedim içerim dedi aldık buna 1 bira 2.dk sonra karı demezmi seninle seks yapmak istiyorum ohaaaa dedim bi kolombiyalı kalmıştı :)) benim telefonumu filan yazdı facemi yazarken herifin biri buna seslendi sevgilisiymiş onu bekliyomuş ulan dedim gitti karı güzelde baya biz orada muhabbete devam ediyoruz ama bir yandan da bunu düşünüyorum oldu saat 4 kapıya bir motor taksi geldi bekliyor otelden biri çağırmıştır diye düşünüyorum bir baktım o kadın bizi görünce güldü taksiye para verip gönderdi oturdu yanımıza buna 1 bira daha aldım kadın bu sefer 1 eliyle totosunu işaret ediyo grup seks yapalım diyo bu
sefer harbiden ohaaa dedim yani arkadaşa sordum ben gelmem bize ters dedi aldım odaya çıktım kadınla 15.20 dk filan sonra ayıp olmasın diye 100 baht taksi parası verip yolladım.

Hayatımın en güzel anlarını burda yaşadım ve herşeyi buraya sığdıramam bazı şeyler bende kalsın 🙂 arkadaşlar 25 haziranda dönüş için havaalanına gittik uçak saatini bekliyoruz ama kalbimde inanılmaz bir acı ve yanma var tarifi yapılamaz birşey hani bir kıza aşık olurdunuzda ayrılırsınız ya öyle birşey hiç dönmek istemiyorduk ikimizde cuma sabahı eve geldik ama hala acı çekiyorum ben ne zaman geçicek bu acı bilmiyorum varsa bilen bir arkadaş söylesin pattaya gerçekten bağımlılık yapıyormuş herşeyi yazamadık varsa sormak istedikleriniz cevaplarım arkadaşlar

About Oxygen 60 Articles
Hayaller ile geçen bir yaşam ve bu hayallerin sürüklediği yolculuklar ve maceralar. İnsan hayatında hayallerin bitmemesi gerektiğine inanan biri olarak yaşamımı sürdürüyorum. Son günlerde sıklıkla blog yazıyorum ve bundan keyif alıyorum.

Toplam 29 Yorum Var

1. Öncelikle yazın için teşekkürler. Cevap verirkende herkesin ramazan bayramı mübarek olsun. Yazının sonunda yazdığın dönerken ki ruh halini çok iyi anlıyorum. Oraya giden herkesin dönerken ki hissettiği duygular. Sene 2012 ilk defa gittim. Senin gibi yıllardır hayalini kurduğum taylanda gitmiştim. Bir türk lokantasında oturuyorduk. Bir grup türk abimizle sohbete başladık. Bana kaçıncı kez geldiğimi sordular. Ben abi ilk defa geliyorum ilk yurtdışım onu da burayla başladım dedim. Bana bundan sonra buralısın dedi. Yok abi ne mümkün buna zaten zor geldim olup olacağı bu , bundan sonrası benim için hayal dedim. O abimin söylediklerini an itibarıyla 4. Tayland tatilimin planlarını yaparken şu an daha iyi anlıyorum. Böyle bir alışkanlıktır , böyle bir tutkudur Tayland. Siz yeter ki gitmek isteyin bir yolunu bulur mutlaka gidersiniz.

2. Nightmare kardes yasadigin olayin birebir aynisi benim basima geldi . Hatta bir anda olayi yasadigim gun gozumun onunden film gibi gecti . Ilk gittigimde anatolia turk lokantasinda otururken sahibi cuneyt abi bana sende zehiri aldin yandin artik her firsatini buldugunda burdasin artik baska yerde tatil dusunemezsin demisti . Bende ona yok be abi o kadarda degil demistim . Sonra ayni yil icinde bir kez daha bir sonraki yil 3 kez gitmistim . Simdilerde senede 2 defa gidiyorum . Haftada bir ucak bileti baktigimi soyleyebilirim . Dolar baht kurunu surekli takip ediyorum hatta su anda parite 34.24 te ama pattayadaki dovizciler 34.10 dan aliyolarmis . Bir nebzede olsa bizim icin sevindirici bir haber .

3. türk lokantası demişken yeni haberini aldığım patong da silver quest house isimli yeni bir kebapcı açtı yakın bir abimiz. gelişmeleri paylaşacaktır bizlerle

4. @uzakdoğulegend aynen kardeşim zaten bahsettiğim türk lokantasıda Cüneytin mekanı. Ayrıca Cüneyt Second Road’un Tukcoma dönen kavşağında birde çorbacı dükkanı açtı. Senin gibi kuru ve uçak biletlerini bende düzenli olarak takip ediyorum. Artık belli bir tecrübem oldu. Hangi firmanın hangi aylara kampanya yapacağını az çok tahmin edebiliyorum.
    @Oxygen Phukete gittiğimizde arkadaşın lokantasını mutlaka ziyaret ederiz.
    @Form çorbası Mayıs ve Haziranda taylanda hava gün içinde çok bunaltıcı olur. Ama şöyle ki oraları her ay gitmeye değer.

5. Merhaba arkadaşlar.bende bir yıldır pattaya planları yapıyorum kısmetse mayıs 2016 gideceğim yalnız şuan en ucuz uçak bileti gidiş dönüş 1620Tl oda bilmediğim Ukrayna havayollarına ait!sizce bu bilet fiyatları ne zaman en düşük seviyede olur?fikri olan varmı?

6. arakdaşlar bana acilen tayland SURİN hakkında bilgi lazım. inançları,kültürleri,yabancılara yaklaşımları ve benzeri bilgiler acildir.. teşekkürler iyi forumlar

7. Selamlar, ben geleli bir ay olmamıştır. pattayada 15 gün olarak hesapladığım. tatil 1 ay kadar sürdü. 15 gün boyunca karı kız, alkol, dibine vurup. 15 günde doğa deniz kum güneş ve kafa dinledim.

walking’de insomnia karşısında 808 isimli yeni bir club açılmış. Resmen cennet, karı kız gırla, içeri kim kime dumduma kesin orayı görün. ama dikkat edin kendinize.

8. 808 dediğin gibi güzel bir mekan. Fakat yeri konusunda düzeltme yapayım 808 dediğin gibi insomnia karşısında değildir. İnsomnia ya gelmeden sağ tarafında Marina Club ın yakınında olan güzel bir mekandır. Bununla beraber Endorphin club ıda tavsiye ederim. Ayrıca yeni bir mekan değildir en az 2 senelik oldu benim bildiğim

9. @nanohair bu sitede gece hayatı olduğu kadar bayanlara yönelik gezilecek görülecek yerler ve alışveriş konusunda da bilgiler mevcut. Ayrıca sorunuz olursa da bilgimiz elverdiğince cevaplayabiliriz.

10. Paylaşım için teşekkürler. İçeriğinde fazla bir bilgi olmasa da hikaye olrak kendini okutuyor. Güzel olaylar ve macaralar yaşadığın belli. Kısmet biz Pattaya ya gitmek isteyenlerin başına.

11. kasım ayının ortasında gideceğim 5 gün pattaya 5 gün phuket.yazılarınızın tamamını okudum çok teşekkürler notlar aldım kendime.lakin siteye üye olamıyorum bir kaç kez denedim. başka ek olarak ne tavsiye edersiniz çok memnun olurum .gün yaklaştıkça heyecanım artıyo. tek başıma ilk tatilime çıkacağım=)

12. Sn. Ali Can sitemizde size ait iki farklı hesap görülmektedir. Biri alican3446 diğeri ise alican4646 adı ile kayıt yapılmış görünmektedir. Yazdığınız e-mail adresinize onay kodu gelmesi gerekmektedir yada kullanıcı adınız ile şifrenizi yanlış giriyorsunuzdur. İstediğiniz taktirde size yeni bir şifre gönderebiliriz.

13. Merhaba arkadaşlar thailand gerçekten çok güzel bir ülke. yazmakla okumakla olmaz gidip görmelisiniz. yazara teşekkürler

14. melih kardeş hastalık yönünden her yer ayni. ha beach road da yoldan aldın ha insomniadan diskodan aldın risk ayni risktir. önemli olan gereken önlemi almandır.
    yoldan aldığın gece hırsızlık ve benzeri aksi bir durumda bulma şansın sadece kızın resepsiyona verdiği kimlik bilgilerinden olabilir. mekandan aldığını ise çalıştığı yer bellidir ve daha avantajlı durumda olursun. bu durum diskodan aldıkların ile de aynidir kızın disko ile bir bağı yoktur ve bulmakta zorlanırsın.
    ama yoldan beach roaddan da kız alınmaz mı alınır tabi ki. ama yoldan kız alacağında korunma önlemlerini almanı vede kesinlikle kızın dediği yere gitmemeni tavsiye ederim. kızla dolaşacaksan da kızı bir bahane ile kendi oteline götürerek kimlik bilgilerini resepsiyona kayıt edilmesini sağlarsın. Böylelikle dışarıda dolaştığınız zamanda aksi bir durum olursa kimlik bilgileri resepsiyonda olmuş olur. Bir nevi güvenlik önlemi. Birde dikkat edeceğin yaşı küçük olmaması kardeş.

15. tum yorumlara kalpten katılıyorum. turk lokantalarında duyduklarınız efsane değil gercegın ta kendisi 🙂 dönüs psikolojısı tarif edilemez bir acı….gercektende gidilmesı gereken bır yer PATTAYAA.

16. ordan döneli 2 ay oldu, bedenim döndü,aklım ve kalbim hala orada kaldı.. kendi kendime acaba gidip oraları görmekle iyi mi yaptım kötü mü yaptım diye çok soruyorum.. ücretli çalışan biri olarak izin sorunum olmasa dakika düşünmem alırım bileti hemen giderim.. ilk kez gidecek olanlar için, onlar adına bir yandan seviniyorum bir yandan da üzülüyorum, gidiş çok iyi ama dönüşte yaşayacağınız depresyon moduna şimdiden hazırlıklı olun..

17. Selam
    25 Mayıs da bangkok a gideceğim 2 gün. Daha sonra da 3 gün phuket. Bayiilerimizi götüreceğiz. Daha sonra ben 6 gün tek kalacağım. Daha önce 3 defa pattaya ya gittim. Ama bangkok ve phuket te bulunmadım. Sizden ricam bilen var ise bangkok da mekan tavsiye edebilirim misiniz? İmsomia tarzı. Fiyatlar konusunda bilgi verebilir misiniz. DETAYLI
    Aynı şekilde phuket için de fiyat bilgisi lütfen. Pattaya ortalaması 1500 2000 olduğunu biliyorum.
    Ayrıca 30 mayıstan sonra tekim katılmak isteyen olursa mesaj atsin

18. slm ilk kaldigin otel the sun exclusive hakkinda detayli bilgi verirmisin bende ordan yer ayirttim 24 eylul tarihine bilgi verirsen sevinirim simdiden tesekkurler