What Happens in Bangkok, Stays 2 | Devamı

Merhabalar, uzun bir aradan sonra tekrar buluştuk.

yazımızın ilk serisini okumak için tıklayınız… 2.seriye devam ediyorum. Çok uzun olduğu için 3 ve 4. serileri de parça parça ekliyeceğim.

Bazı yerlere gitmek istiyordum ama liseli ailesinden izin alamadığı için yine Thaifriendly den bulduğum başka bir kızı götürdüm. Benla benim için Krabi’den gelmişti. Ben de ismini bir kağıda çıktı aldım ve o şekilde karşıladım kızı. Çok hoşuna gitti. Gelen kız Krabi’nin yerlisiydi, müslümandı ve resimlerle alakası yoktu. Buradan uyarayım internetten tanıştığınız hatunlara resimlerine göre not vermeyin. Videolu görüşme bile açıdan falan dolayı yeterli olmayabiliyor. Kızın değişik bir havası vardı. 1 haftalık gezimi bu kızla yaptım. Gerçekten de ilk günden itibaren bundan pişmanlık duymadım. Kızın bir avantajı da hareket eden her şeyi kullanabilmesiydi. 2-3 gün sonra bununla Hua Hin’e gittik. Hua Hin sahilleri güzel ama deniz kötü. Çok bi numara yok, gitmemizi önermem. Bize de 2 gün Hua Hin yetti ve Koh Samui’ye geçtik. Gitmeyi düşünenler için önemli bir bilgi vereyim. Koh Samui’ye direk uçak çok pahalı. Onun yerine Surrat Thani’ye gidip, oradan feribotla geçebilirsiniz. Biz Hua Hin’den trenle Surrat Thani’ye geçtik. Biraz pahalıydı ama gayet güzel uyuyorsunuz, otobüsten çok daha rahat. Koh Samui’ye gelince Benla motor kiralamayı önerdi. Önden o gidip pazarlık yaptı anlaşınca ben gidip kiraladım. Hatta kadın ben yabancı olduğu bilsem bu fiyata vermezdim dedi. Ama adada motor kiralamak çok mantıklı. Kaldığımız Rich Resort Beachside Hotel plajın içindeydi resmen.

Burada çok istediğim gece denize girme olayını da yaptım. Koh Samui’de Tayland’lılardan çok Avustralya’lılar var. Bondi, Asador yemek yemek için Shamrock ise eğlence için uygun olabilir. Eğer bu tarz bir gezi yapmayı düşünüyor ve partner değiştirmemeyi düşünüyorsanız adalardan kız bulmanızı önermem. Bangkok ya da Pattaya’da bulduğunuz kızlar daha güzel olacaktır. Ama tabi partner değiştiririm diyorsanız sorun yok. Dönüş biletimizi yine Surat Thani’den almıştık. Don Mueang havalimanından taksiyle eve geçtik. Bu arada Benla geldiği gün bana 3000-4000 baht parasını vermeye çalıştı ve harcamayı buradan yaparsın dedi. Ancak tabi ben almadım. Son günlerde MBK, Terminal 21 gibi alışveriş merkezlerini gezdik. Katai dahil olmak üzere diğer tüm kızlar aradı ama ben Benla’ya bağlanmıştım. Her zaman söylerim 5 yıl evli kaldım, bir kere bile ayaklarımı yıkamadı, Tayland’da 1 haftada Benla yıkadı diye. Tabi ki benim talebim ayaklarımın yıkanması değil ama böyle bir ilgi hoşuma gidiyor. Geldikten sonra da Benla ile görüşmeye devam ettik, hatta her şeyi bırak gel evlenelim ben sana bakarım dedi ama olmadı. Katai ile yıllar sonra görüştük. O dönem pilot bir sevgilisi varmış, ondan dolayı öyle davranmış bana. Sarhoş olduğu bi gece anlatmıştı. Thai kızların sarhoşluğu çok tatlı oluyor.

İlk Tayland seyahatim böylece geçti. Geldiğim andan itibaren tekrar gitmeyi düşündüm. Hatta keşke 3-5 evim olsa da kiraya verip gitsem dedim. Buradan beni okuyan genç kardeşlerime tavsiyemdir. Hiç Türk kızlarına para yedirmekle uğraşmayın. Dışarıda içtiğiniz kolayı bile içmeyip para biriktirin. Burada yatırımınızı yapın 5-10 sene dişinizi sıkın. Alın 3-5 tane ev gidin Tayland’da yaşayın. Ömrünüz uzar. Neyse konumuzu dağıtmayalım. Bir gün yine Thaifriendly’e girdim. Peety diye bir kızla yazışmaya başladık. Tayland’ı zaten çok özlemiştim uçak biletlerine bakmaya başladım. Ama bu kez 3 hafta beni kesmeyecekti. O zaman birlikte çalıştığımız arkadaşımla da konuşup 2 ay zaman belirledim. Qatar Airways’ten Chiang Mai’ye biletleri aldım. Bangkok’a göre daha ucuzdu hem Chiang Mai’yi de görecektim. Ev rezervasyonlarımı yaptım. Oradayken çalışacaktım, bu yüzden Kurban Bayramı için, yine önceki tatilde olduğu gibi 1 hafta adaları gezmeye ayırdım. Ancak tam o arada çıkan Rahip Brunson’un tutuklanması mevzusu tüm planlarımı bozdu. Dolar hızla çıkıyordu ve ben tatili iptal etmeyi bile düşündüm. Zaten kısıtlı bütçem gün geçtikçe eriyordu. Doların 4-5 arasında kalmasıyla gitmeye karar verdim. Zaten evlerin parasını ödemiştim oradaki harcamalarımda da kredi kartına ağırlık verecektim. Peety ile birlikte konuştuğum 3 kız daha vardı. Biri hemşireydi. Çok güzel bir yüzü vardı. Diğeri 20 li yaşların üstündeydi. Gideceğime yakın yakın Peety bir olay çıkarttı. Önceki tatilde Katai’den tecrübeli olduğum için hiç umursamadım. Başka kızlarla konuşmaya devam ettim. O kadar çok kız vardı ki bazı şifreleme yöntemleriyle kaydettim onları. Hatta birkaç kız için Udon Thani’yi de göreyim dedim. İndiğim güne olacak şekilde Udon Thani için bilet aldım.

Gideceğim gün uçağımızın üstüne bir manyak atladı. Bunu ayrıntısıyla yazmayacağım adamın teki aprona girmiş ve uçağa atlamış. Bizim sefer iptal oldu. İsterseniz 5 yıldızlı otelde konaklatır ertesi güne alırız ya da akşam ki uçakla Doha’ya göndeririz dediler. Ben de Doha’yı görürüm dedim, gittim. Orada 5 yıldızlı bir otelde (belli bir tutar yemek dahil) kaldım ve herhangi bir ücret ödemedim. Ancak Chiang Mai – Udon Thani uçağını kaçırmıştım, zaten hali hazırda da Bangkok’a gidecektim. Atatürk Havalimanı’nda uçuş iptal olurken, Bank ile tanıştım. Orada 2 ay kalıcam tanıdık lazım olur diye yanaşmıştım çocuğa. Doha – Bangkok uçağında da yan koltuğumda oturan Thai bir anneyle tanıştık. Onu da orada lazım olur diye kaydettim, tuttuğum evle de çok yakındı evi. Eğer Don Mueang’dan uçak biletiniz varsa, Suvarnabhumi’den shuttle ücretsiz. Belirli saatleri var tabi. Bavulumu havalimanında emanetçiye bıraktım, sırt çantamla atladığım uçağa. Udon Thani’de beni Aoi karşıladı. Çok tatlı bir kızdı. 2 günün yorgunluğuyla da güzel maçlar yaşandı. Ertesi gün Aoi işe gitti, ben de o gün işim olduğunu söyledim Khanun’la buluştum. Khanun’la bir cinsel birliktelik olamadı ama çok güzeldi. Ertesi gün yine Aoi ile buluştuk. Arada da Jenny isimli genç bir kız geldi otele. Beni Moai Cafe’ye götürdü. Arabasıyla gittik, benzin parasını istemese de ben verdim. Sonrasında onu da otele aldıktan sonra işte sen gideceksin, beni bırakacaksın demeye başladı. Böyle nazlanmalarını çok seviyorum açıkçası. Yüzü çok hoşuma gitmesine rağmen maçta istediğim performansı sergileyemedi ve yerini yedek oyunculardan birine bıraktı. Aklım Khanun’daydı ama tam iyi aile kızı çıktı. Ben de yine Thaifriendly’den bulduğum bir kızı çağırdım direk otele. bir kaç takılmadan sonra kapanışı yaptım. Bu arada Udon Thani’de otelde kaldım. Otel rezervasyonunu 2 kişilik yaptırmıştım ama 2. Kişinin sürekli değişmesi resepsiyondaki kadının dikkatini çekti. Artık farklı kızlar gördükçe gülümsemeye başlamıştı bana. Son günümü Aoi ile geçirmek istedim. Sabahtan yüzü güzel kendi kısa kızla bir maç yaptıktan sonra işten çıktığı gibi Aoi ile buluştum. Bu kızda beni çeken birşeyler vardı. Bir kere çok güler yüzlüydü. Çok olumluydu ve durup durup “Faruk Thirak” diye bağırıyordu 🙂 Son gün olmasından dolayı bu bağırmaları akşam da devam etti. Kızın hem motoru hem arabası vardı. Buradaki kızların çoğu öyle sanırım. Akşam gezmesine motoruyla çıktık. Göletin kenarında fotolar çekindik, dondurma falan aldık yedik. Ertesi gün sabah da beni havalimanına bıraktı. Bırakırken tam ağlıyordu, “gelirsin sen de Bangkok’a” dedim, öyle bir gülücük açtı ki suratında, içimin yağları eridi resmen.

About Oxygen 60 Articles
Hayaller ile geçen bir yaşam ve bu hayallerin sürüklediği yolculuklar ve maceralar. İnsan hayatında hayallerin bitmemesi gerektiğine inanan biri olarak yaşamımı sürdürüyorum. Son günlerde sıklıkla blog yazıyorum ve bundan keyif alıyorum.