Chiang Mai Maceram

Chiang Mai hakkında

Tayland Chiang Mai

Bu seferde Chiang Mai de yaşadığım birkaç ilginç ve de değişik tecrübemden bahsedeceğim.
Taylan’da 2. gidişimdi tatilimin 4. veya 5. gününde Raylai ile Mix de tanışmıştım. 3 gün sonrada tesadüf eseri garson olarak çalıştığı restorana girdim. Kendisi ile daha da yakınlaştım. 1 hafta sonra (sezon kapanmıştı) memleketine (Chiang Mai) döneceğinde kendisi ile gelmek isteyip istemediğimi sordu. Bende kabul ettim. Birlikte önce Bangkok’a sonrada Chiang Mai’ye gittik. Otobüs ile yolculuk 16 saat sürdü. İçim dışıma çıkmıştı. Kendisi B2 Black diye bir otelde 2 geceliğine yer ayırtmıştı benim için. Otel gayet iyiydi ve de Pattaya’ya göre çok ucuzdu. 2 geceliğine toplam 400 baht ödemiştim. Otel eğlence bölgelerine uzaktı ve sadece hayvanat bahçesine yakındı. Yol yorgunu olduğum için deliksiz bir uyku attım. Ertesi günde pek bir şey yapmamıştım. Raylai’yi 2 saat görebilmiştim. Geldiğime pişman olmuştum resmen.
Otelden çıkış yapacağım gün Raylai sabah erkenden gelip beni Taspuntak veya benzeri uzun bir adı olan genelde yerleşik yabancıların kaldığı siteye götürüp oradaki kiralık daireyi gösterdi. Kız arkadaşı orada temizlik görevlisi olarak çalışıyordu. Yeri beğendim fiyatı da uygun geldi. 200$ daire +35 $ da su elektrik temizlik + 10$ güvenlik. Çok uygun bir fiyattı. Yine de kararsız olmama rağmen parayı ödeyip karşıdaki dairede oturan Daniel ile kontrat yaptım. Kendisi ev sahibinin vekili idi. Sonra kendimi ve de Raylai’yi güvenliğe (siteye rahatça girebilmek için) kayıt ettirip odaya yerleştim. Öğlen yemeğini Daniel ve eşi Selma ile birlikte yiyip Raylai ile dışarı çıktık ve de Chiang Mai Old City e indik. Kaldığım yere oldukça uzaktı.

mandarin_oriental_dhar_chiang_mai_thailand_x_3_451

Gezmeye başladık , gezdikçe şaşırıyordum , her yer cafe dolu trafik çok yoğun değil her yer tertemiz, insanlar (yerliler) mesafeli olmalarına rağmen diğer yerlerden daha yakın ve de sıcakkanlı idiler.  Neyse yorulup bir kafeye oturduk. Masalardaki müşteriler hem yerli hem de yabancı çiftler vardı. ( bilirsiniz Pattaya’da yerli halktan sadece bayanları görürsünüz genellikle geriye kalanlarda sizlerle pek muhattap olmaz) Yerlisi yabancısı selem verdi bize oturup kahvelerimizi içip turtamızı yedik. O an fark ettim Raylai nin üstü biraz sade kalıyordu kalkıp ona birkaç parça kıyafet falan alayım dedim ve de sordum. Kabul etti yürürken birkaç bayan mağazasında durayım dedim hayır dedi ve de parktan motoru alıp Tapae Gate (yerli halk için kurulan gece pazarı buraya yakın kurulur) yakın bir mağazada durduk oradan alışveriş yaptık. Old City de gördüğüm aynı kıyafetler burda da vardı. Yalnız fiyatları 1/3 ü pazarlıkla 1/4 e indirdiler yaklaşık 1500 bahta 4-5 farklı elbise (tek kıyafet) 2-3 adet mini etek 3-4 adette bluz aldık.

2918b-porte-thapae-gate

Motorla dolaşmaya devam ettik , benimkinin yüzünde güller açıyordu. Neyse yol kenarında müthiş bir kalabalık gördük. Sordum bakalım dedi. Motoru ileriye park edip baktık ,  sanat galerisi idi. Etrafta yerli ve de yabancı birçok kimse açılışa gelmişti.
Orada iken tapınakları gezdik, etrafında olan bir sürü doğal park var onları gezdik, müzelere sanat galerilerini gezdik, fil safarisine katıldık. Mide bulantısından ölüyordum, rafting yapmayı denedim neredeyse boğuluyordum. Civardaki dağ köylerini gezdik, hatta 2 farklı köyde evde konakladık. Karen halkını (uzun boyunlu kadınları) gördük ve de 1 haftalığına Hua Hin‘e gidip geldik.
Raylai nedense beni gece hayatından uzak tutmaya çalışıyordu. En son ısrarıma dayanamayıp gece Mandalay Disco’ya gittik. Gitmez olsaydım her taraf gay doluydu ve de onlar için gelenler vardı.

Neyse Raylai ailesi ile 2 geceliğine kardeşini ziyarete gitmişti. Kardeşi doğum yapmıştı. Bende Daniel ile bizim balkonda bira içiyordum ve bu olanı ona da anlattım. Daniel‘in demesi Chiang Mai kadını çok sahiplenmeci, korumacı ve de kıskanç olurmuş. Aslında Raylei’nin beni gece hayatından uzak tutması, hatta kaldığım otelli ve de daireyi uzakta seçmesi bunu doğruluyordu.

Danielin eşi ingilizce öğretmenliği yapıyordu kendi de internet üzerinden iş yapıyordu. Neyse Daniel ile dolaşmaya başladık. Motoru Daniel sürüyordu. Bana barların yerlerini serbest çalışanları nerede bulacağımı diskoları falan hepsini gösterdi ,ama sadece yerlerini. Sonrada kaçamak yapmak için bir kareoke bara girdik. Kızlar iki farklı yerde oturuyorlardı. Dışarı çıkanlar ve de çıkmayanlar. Biz dışarı çıkmayanlardan ikişer tane aldık. Bayan başı saatlik 300 istediler saati 200 den 2 saatlik anlaştık ve içeri geçtik. Bu arada Daniel kızların kimliklerini istedi inceleyip geri verdi. Sorunca yaşlarından emin olalım dedi. Biliyorsunuz ki thai bayanları yaşını pek göstermez. Neyse içeride içkilerimizi söyledik içkiler 30 bahttı yanlış hatırlamıyorsam. Biralarımız açık geldiği için Daniel geri gönderip açılmamış istedi. Tekrar sorunca da içine ilaç koyabilirler yada müşteriden artanları doldurabilirler emin olalım dedi. Neyse kızlara şarkı söylettik striptiz ve de kucak dansı yaptırdık. Tam araya paravan koyup iş göreceğimiz sırada kızlar tuvalete gittiler. Geri geldiklerinde her şey hazırdı. Daniel kendi bölmesinde bende kendi bölmem de idim aramızda da paravan vardı. Kapı çalınca açtım içeri çok güzel seksi ve de narin bir bayan girdi boşları almak için (tabi odadaki herkes yarı çıplaktı) benim bölmem kapı tarafı idi kız bana gülümseyip eli ile işaret yapıp ”me bum bum’ (anlamışsınız herhalde) deyip yanıma gelip oturdu. Daniel yan taraftan bana ”kick her out quikly” (çabuk dışarı at dedi ). ikiletmedim kolundan tutup dışarı çıkardım gitmek istemedi Daniel’de pantalonunu giyip yardıma geldi ve de kızı dışarı çıkardık. Bana ve de kızlara giyinmelerini söyledi biz tam giyindiğimiz anda Daniel’de kapıyı açıp bakmaya gitti. Az sonra elinde 2 bira şişesi ile geri döndü. Kızın yanımızdaki odaya girdiğini söyledi ve de biraz bekleyelim ne olacağını gör dedi.

5 dk sürmedi polis baskın verdi arkadaşlar. Bizim odaya da geldiler. Elemanlarda tek kelime ingilizce yok. Daniel konuştu taicesi gayet iyiydi. Pasaportlarımızı istediler yanımızda olmadığını söyleyip fotokopilerini gösterdik üzerimizi aradılar ve bizi bırakıp dışarı çıktılar. Bizde arkasından çıkıp etrafa bakındık. Önümüzden bizim odaya giren kız ile kelepçeli 3 turist genç geçiyordu. Bizi görünce yardım istediler. Daniel tercümanlık yaptı ben uzakta duruyordum. 3-5 dk sonra kelepçeleri çözüldü turistlerin kaçışını görseniz gülerdiniz valla. Daniel yanıma gelip çıkalım artık dedi dışarı çıktık.

Dışarıda bana olanları anlattı: içeri gelen kızın yaşının 14-15 olduğunu onun gibi iki kızın daha olduğunu tezgah kurup odalara girip polise yakalandıklarını sonrada kişi başı onar bin on beşer bin baht alıp bıraktıklarını söyledi. En yaygın kumpaslardan biriymiş meğer bu yaptıkları. O sırada bir turistti götürüyorlardı. Onu sorduğumda ise onun tezgah olmadığımı gencin üstünde uyuşturucu bulduklarını söyledi. Onun hayatı kaydı resmen arkadaşlar . Niye para ile çözmediklerini sorunca bana istediği kadar önersin isterse 10 bin $ önersin söz konusu uyuşturucu ise göz yummazlar dedi. Göz yumanın da hayatı kararır. Neyse hem can sıkıntısı hem de yarı korku ile dolaşmaya devam ettik. İçimden de perhize devam Polat dedim. Akşam geri dönüp eşini de alıp yemeğe çıktık beni gayet güzel ve de kaliteli normal barlara götürdüler (O zaman da Pattaya’da bulamazdınız ) Raylai beni aradığın da barda olduğumu söyledim canı sıkılmıştı.  Selma ya verip onunla görüştürmek zorunda kalmıştım. Tabi başımıza bir gardiyan daha almıştık iyimi.

Ama Daniel eşinden kaçma konusunda tecrübeliydi ve de ertesi gün eşi ile birlikte Bangkok a gitmesi gerekiyordu Selma’nın çalışma izinleri ile ilgili birşeylerdi. Beni bahane edip eşini yalnız yolladı.
Ertesi gün Daniel eşini yolladıktan sonra biraz evde takılıp yemek vakti dışarı çıktık ayak üstü bir şeyler atıştırdık. Eşi daha yoldaydı telefonla aradı ve evi aradığını niye cevap vermediğini sordu oda yemeğe çıktığımızı oradan biriç kulübüne geçip bir şeyler içeceğimizi söyledi.

Bu klüp erkeklere özeldi bayanlar giremezdi ve de cep telefonları kapıda bırakılıyordu oradaki görevli cevap veriyordu. Yerleşik erkekler ön kapıdan girip arka kapıdan çıkıyorlardı anlayacağınız. Bizde öyle yaptık telefonları kapıda bırakıp içeri geçtik oradan geçici telefon ve de motor alıp çıktık. Fazla uzaklaşamayız dedi Daniel en fazla 20-25 dklık mesafede olmalıyız dedi.

post-4715-0-21400300-1411149877

Neyse birkaç bara gittik ayaküstü bakıp çıktık. Pattayada’kiler kadar süper değildi şovlarıda öyle beni açmamıştı. En son gayet lüks bir gogo bara girdik. Kalitesi Bangkok ve Pattaya’dan daha iyiydi diyebilirim. Orada bazı gogo barlara klüplere üyeliğiniz yoksa yada etnik kökeniniz tutmuyorsa kesinlikle içeri alınmıyorsunuz. Orada 45 dk takıldık şov süper, danscı kızlardan birini beğendim yanıma çağırdım ismi Tess idi. Bir iki kelime sohbet ettik içki sordum bana bakıp ladyboy olduğunu söyledi (bendeki şansa bak kardeş ya ) tamam deyip yine de içkisini söyledim ama hemen aramıza fiziksel mesafe bıraktım. İçip teşekkür etti gülümseyerek, kalktı 2-3 dk sonra yanında 18 yaşında çok güzel bir kız getirip yanıma oturttu. Kulağıma eğilip kızı almamı pişman olmayacağımı söyledi. Zaten kızı görünce feleğim şaşmıştı güzelliğinden. Teşekkür edip kendisine bir içki daha ısmarladım memnun olmuştu. Bu jestimden ama beni boş anımda yakalayıp dudağımdan öpüverdi  (ıyyykkk) kötü olmuştum ama belli etmemeye çalıştım.

maxresdefault

Neyse kızla sohbet edip birkaç kadehte viski götürdüm öpücüğü unutmak için. Kalkma vaktimiz gelmişti kalktık kızlarda kalktı. Bende Daniel’e dönüp buranın nasıl işlediğini sordum. Benim bildiğim gogo barlardan farklı idi Çünkü oda bana sadece yapmam gerekenin elimi kıza uzatmamı istiyorsa elimi tutacağını söyledi. Öylede yaptım oda elimi tuttu. Hesabı kapatmak için kasaya gittik . 3000 baht civarı hesap tutmuştu ödedik kızlar içeri geçip üstlerine düzgün kıyafetler giydiler.Bu arada da başka bir eleman elinde kağıtlar ve de evraklarla geldi bizlere gösterip bir şeyler söylüyordu anlamadığım için Daniel’e sordum. Bir dakika deyip kağıtları inceleyip bana döndü gösterilen evraklar kızların bilgilerini içeriyordu. Benimki 3 gün önce sağlık kontrolünden geçip hiç bir bulgu bulunmadığını (her iki haftada bir yapılıyordu bazen de haftada bir) yaşının 18 olduğunu söyledi… 700 er baht da bar payını ödeyip çıktık…

Neyse kızlarda dışarı yanımıza geldiler. Biz motorla kızlarda taksi ile geliyordu. Daniel’e sordum kızlara ne vereceğiz diye bana 1500 dedi o kaliteye göre az bile diye düşündüm. Klübün arka girişine yanaştığımızda Daniel’in telefonu çaldı . Arayan klübün resepsiyonuydu. Eşi aramıştı tekrardan 2dk sonra tekrar arayacağını söylediler. Zaten bizde içeri girmiştik. Daniel eşi ile konuşup yanıma geldi. Kızlarda kulübün yan binasında oturuyorlardı. Yanlarına gittik oradaki görevliye 1500 baht kızlar için emanete bıraktık 100 bahtta görevliye bahşiş verip kızları yollayacağı adresi söyledik. Taksici ile konuşup döndü taksicinin gidilecek yerin uzak olduğunu gogo barın fiyatının karşılamadığını getirip götürebilmesi için 200 baht daha istedi verdik . Bu arada Daniel açıklamıştı taksi ücretini bar veriyordu belli mesafeye kadar gidiş dönüş.

Neyse biz motorla önden gidip güvenliği ayarladık (tabi bahşişlerini verdik) ve odaya çıktık (benimkine) 20 dk sonra kapı çaldı güvenlikçiydi. Daniel ile konuştular 5 dk sonrada kızlar geldi . Kızların üstünde güvenliklerin kıyafetleri vardı. Kızları belli etmeden içeri sokmak için bu yolu bulmuşlardı. Güldüm kendimi james bond filminde gibi hissettim. Eee kokusunu duyurtmak istemezsen tedbirli olacaksın. Ama kızlar hiç yadırgamış görünmüyordu bu durumu belkide alışık olduklarındandır bilemem….

Neyse bir müddet benim odada takıldık tabi benim telefon 3 defa Danielin eşide  ilk cepten sonrada odanın numarasından emin olmak için 2 defa aradı. Hatta alt kattan Daniel’e msj geldi. Eşinin kendi eşini aradığını 1-2 dk ya kadar kontrole gelineceğini haber verdi adam. Bizde kızları saklayıp bardaklarını da kaldırıp ortalığa çeki düzen verdik. Geldiler kapı eşiğinden biraz sohbet ettiler, bana seslenip göz ucu ile içeriyi süzüp geri döndüler (aklıma geldikçe gülüyorum ) ama erkekler arası dayanışma tam organize valla haklarını vermek lazım.

Saat 1 e doğru Daniel odasına gitti. Bende odamda inanılmaz bir gece geçirdim…. Sabah 6 gibi kapı ve de telefon çalındı kalktım güvenlikçilerdi. Kızlar hemen giyinip (güvenlik elbiselerini) gelenler ile beraber çıktılar. Arkasına 2 güvenlikçi geldi hemen odayı toparlamaya başladılar. Kızların kullandığı bardakları yıkadılar çarşafları değiştirip başka serdiler. Islak havlulardan birini aldılar lavabo ve de tuvaletteki her şeyi kontrol edip bana döndüler. Eksiğim varsa bakmamı varsa da kendilerine söylememi istediler… Baktım yoktu… 100 bahtta bahşiş verip yollattım. Gülüyordum nasılsa odam temizlenecekti Raylai gelene kadar…. Tekrar uzandım. Telefon çaldı klübün (briç klübünün) elemanı kızların geldiğini eksik bir şeylerim yoksa paralarını verip yollatacaklarını söylediler. Zaten bakmıştım verin dedim tekrar uzandım 1 saat geçmedi temizlikçiler geldi (Raylainin arkadaşı ile) daha sonra gelmelerini söylememe fırsat bırakmadan içeri girdiler (sebebini anlamışsınızdır) aynisi Danielin de başına geldi…. Allahtan oda temizlenmişti. Yoksa her şey açığa çıkacaktı. Çünkü sitedeki temizlikçi grubu sitede yaşayan bayanların sorumluluğunda olan bir ekipti. Bayanlara çalışıyorlardı anlayacağınız. Güvenlik grubu ise sitede yaşayan erkeklerin kontrolündeydi. Ama kazanan bizler olduk. 😀

Akşam üstü Raylei geldi Danielin eşini de birkaç saat sonra alıp beraberce dışarı çıkıp eğlendik. Daniel benim briç bilmediğimi haftanın bazı günleri kendisinden ve de klüptekilerden ders alacağımı söyledi ve bana geçici üyelik çıkarttığını söyledi. Daniel kendisine de fırsat yaratmaya çalışıyordu ama eşi Selma panter gibiydi fazla fırsatı olmadı garibimin onunla 2 kez daha kaçamak yapabildik sadece. Bayanların canı sıkılmıştı tabi ki elden ne gelir ispat edemedikleri için ses çıkaramıyorlardı..

Kapıyı Daniel açmıştı bana. Nasıl olsa fırsatını buldukça oraya kaçtım bizim Tess (ladyboy) çok yardımcı oldu bana. Tess için diyebileceğim görünüşü dışında sapına kadar adamdı ve tanıdığım birçok insandan daha mert bir yapısı vardı ve de insan olarak çok iyi biriydi. Onu tanıdığıma ve de arkadaşı olduğuma gerçekten memnun olduğumu belirteyim. Kendisi bir iki kez de başımı beladan korudu. Şunu da belirteyim tai insanları ladyboy’lara (transeksüel) bizdeki gibi önyargılı değillerdir yada hor görmezler…. Onları bizler yabancılar hor görür genelde ve de bu davranış tai halkının çoğunluğu tarafından da hoş karşılanmaz bilmenizi isterim.

Saygılarımla

POUL;

Chiang Mai  adlı yazıyı yazan Sn. POUL  üstada tüm asyarehberi ekibi ve müdavimleri adına teşekkür ederiz.

Toplam 12 Yorum Var

1. Sitede Chaing Mai yazısı yoktu. Bu açığı üstadın güzel anlatımıyla doldurmuş olduk. Poul üstad yine hikayenin ilk kelimesinden sonuna kadar anlatım tarzıyla bizleri alıp götürdü. Tıpkı bahsettiği gibi bir James Bond tarzı macera filmleri tadında bir hikaye olmuş. Erkeklerin bu yolda isterse neler yapabileceklerini de görmüş olduk. Teşekkürler üstad

2. Paul üstadımız yine güzel bir anısını bizlerle paylaşmış eksik olmasın!bende gerçeği söylemek gerekirse Pattaya , Bangkok ve Phuket dışındaki yerleri çok merak ediyorum,Bu sebeple gitmeyi planladığım Ağustos ayında değişik bir şehrinde 1 hafta geçireceğim tabi bunu şuandada konuşmakta olduğum thaili kız arkadaşım sayesinde olucak 🙂 açıkcası Chaing mai deki kumpasları duyunca bu bölgeden biraz uzak durmak gerektiğini düşünümüyorda değilim 😛 güzel paylaşım olmuş teşekkür ederim emeği geçenlere,yeni paylaşımlarıda sabırsızlıkla bekliyor olacağız 🙂

3. Chiang mai :)) belli gidilmiş görülmüş ama bu kadar ayrıntılı ve güzrl yazı dikkatimi çekti . Ustad inan 2 saattir senim yazıları kitap gibi okudum. İyi vakit geçirdim teşekkürler.

4. Üstatlar, valla nasıl oluyosa benide üye yapın yeni yazıları toparlayıp yayınlama olayıyla ilgileneyim.. nasıl olsa babam kovdu beni işten, bu arala alabildiğine boş vaktim var 🙂

5. Serdar bey menüde sağ üst tarafta üye ol kısmı var. Oradan kendiniz üye olup daha sonra sağ üst taraftan içerik ekle diyerek konu, yazı,paylaşım yapabilirsiniz

6. Eyvallah Oxygen üstat, kendiminkiler hariç gelen makale ve yazılardan bahsettim.. 🙂 sizlere yardım etmek için.. :))

7. rica ederim, birde facebookta gizli yazarlar grubu var. orayada katılırsan, bir çok konudan haberdar olur, daha fazla kişiyle iletişim içerisinde olursun. oraya katılmak için şartlar nelerdir. diğer arkadaşlar daha iyi bilir