Tayland Bangkok Pattaya

Tayland Pattaya’ya 5 kez gittim. Tayland vePattaya’da bulunduğum günleri ve yaşadıklarımı eminim hayatım boyunca unutmam. O sebeple her yıl ziyaret ederim. Tayland geceleri benim için vazgeçilmezdir. İlk gidişimde Turla gitmiştim iki gün Bangkok 5 Günde Pattayada kaldım.
İlk gidişimde Rehberin klavuzluğunda Bangkok gece hayatını ve Pattaya gece hayatını öğrendiğim için ikinci gidişimde zorluk çekmedim. Bende ilk gidişimde araştırma yapıp öyle gittim. Rehber konusunda sanırım ben şanslı olanlardandım. Biliyorum rehber komisyon alıyor ama bizleri de sırf komisyon alacak diye süründürmedi. Bizlere Tayland gece hayatını en doğru şekilde tanıttı. Bizleri Bangkokun çeşitli yerlerindeki barlara go go barlarına götürdü. Gündüz ise bizleri Bangkokta gezilip görülecek yerleri gezdirdi. Masaj solunda stres attık. Bangkok gecelerini tanıdık.

tayland kızları5
Sonra Pattaya ya geldik Pattayada otele yerleştikten sonra bizleri otele yakın olan yerlerde kısaca gezdirip üst kısımda bulunan pazara götürdü iki saat orda alışveriş için bizleri serbest bıraktı. Otelimiz ikinci cadde üstündeydi yani Pattaya Sai 2 deydi.
İlk gece toplu olarak Pattaya walking streeti gezdirdi. Pattaya geceleri ve Pattaya hakkında bizleri bilgilendirdi. Ertesi sabah turla timsah çiftliği botanik bahçeyi gezdik akşam ise bizlere masaj salonuna götürdü ve hepimize grup indirimi sağladı. Gece ise bizleri alıp Pattaya beach road denilen pataya sahil yolu boyunca etrafı tanıtarak dolaştırdı. Soi 8 e girdik.
Pattaya Soi 8 deki barlar hakkında bilgi verip bizleri serbest bıraktı. Kendiside bir bara oturdu. Yardım isteyen olursa telefonundan arasın dedi. Kafilenin yarısı onun oturduğu yeri tercih etti. Gece otele döndük. Bir gün sonra Bizleri mercan adasına götürdü. Adada tüm gün boyunca denize girip sahildeki barlarda bira içip yemek yedik. Yine akşam bizleri otelin üst kısmında bulunman Pattaya metro bölgesine götürdü ve yine serbest bıraktı. Ertesi sabah tapınaklar ile değişik yerleri dolaştırıp bizleri Jomtien denen uzun kumsalı olan bölgeye götürdü. Pattaya Jomtien sahil yolunda yürüyüş yapıp oraları tanıttı. Gece ise bizleri yine Pattaya walking street e götürüp dolaştırdı. Bu sefer gogo barları gezdirdi. Saat 1 gibi gogo bardan çıkıp isteyenleri walking street te bulunan Pier Club Discoya götürdü ve orası ile ilgili tüm ayrıntıları anlattı. Oradan nasıl bayan alınacağına kadar geniş bilgi verdi.
Ertesi gün sabah Pattaya gecelerine veda edip Bangkoka gelip uçak alanına geçtik. Bizi yolcu ederken 48 kişilik kafilenin tamamı aramızda para toplayıp teşekkür mahiyetine rehberimize verdik.
İlk Pattaya tatilim gidişim şubat ayındaydı. Turistlerin Taylandı görmeye geldikleri en yoğun aylardan biri. İkinci gidişimde kendi başıma gittim Thy dan bilet aldım sizlere de tavsiye ederim özellikle hafta içi gidiş ve hafta içi dönüş alırsanız normalden %30 a yakın daha az ödersiniz. Otellerimi de kapı girişi yaptım sıkı bir pazarlıkla söylenen fiyatın nerdeyse yarısına çektim. İkinci gidişim ise turistlerin az rağbet ettiği ağustos ayı idi. Rehberden gördüğüm yerleri gezdim verdiği bilgiler çok işime yaradı ama fiyatlar daha uygundu çünkü turistler ilk gittiğim zamanki gibi çok değildi.
İkinci Pattaya tatilimde 13 gün kaldım sebebi en ucuz uçuş o idi. Her tarafı doya doya dolaştım. Pattaya gezisinin khakkını vererek en heycanlı şekilde yaşadım.

tayland
Burada belirteyim okuduğunuz gibi yok 1000 baht yok 500 baht ta kız alırsınız şöyle yaparsınız yok öyle birşey Pattayada. Gittiğiniz ay, Pattayadaki turist yoğunluğu ile mekanın doluluğu ve saattin kaç olduğuna göre fiyatlar çok oynar. Tek sabit olan içecek ve bayan için bara ödediğiniz rakamdır. Açıklamam gerekirse, ayni bardan kızı saat 8 de almak istediğinde kız sana 2500-3000 baht fiyat çeker. Ama ayni kızı saat 12-01 arasına da çıkarmak istiyorsan sana 2000 baht fiyat geçer pazarlıkla belki 1500 bahta indirirsin tabi bar boşsa ama bar kalabalık ise 2500 de sabit kalıp ayni zamanda saat geç olduğu için tedbirli olup belki 2200-2000 alabilirsin. Okuduğunuz 1000 bahta alınıyor yok para sormayın demek yanlıştır. para sormadan alıyorsanız kız senden 5000 baht ta isteyebilir. O zaman otelde veya sokakta tartışma çıkar sonunuz karakolluk olur. Unutmayın ki siz orda misafirsiniz ve kızın istediği parayı ödemeden kurtulamazsınız. Yoksa o çok değerli tatil zamanınızın bir gününü böyle çakallık yaptığınız için heba edersiniz. Üstüne de çevreden dayak yerseniz şaşırmam. Pattayada edebinizle davrandığınız ve insanlara saygılı olduğunuz sürece karşılığını alırsınız. Yukarıda belirttiğim fiyatlar Pattaya 2014 fiyatlarıdır.

Sitemize bu yazıyı yollayan muzo adlı arkadaşımıza tüm asyarehberi adına teşekkür ederiz.

Toplam 14 Yorum Var

1. değerli site yöneticileri ve takipçileri, boş vakitlerimde yazılarınızı okuyorum. Özellikle yolda arabada otobüsde giderken telefonumdan takip ediyorum. Yazılarınız gerçekten ilgi çekici ve heveslendiren cinsten. lakin işin birde maddi boyutu var. Bütçesi olupta gezen insanlardan daha fazla yazılar bekliyorum. herkese kolaylıklar dilerim

2. Kardeşim güzel anlatmissin tebrik ederim fakat daha önceki forumlarda aynısını söyledikleri gördüm 2 bin 3 bin baht kızlar istiyormuş çok güzelleri bunlar mekanda peki sahildekiler nasıl günlük ne kadar harcaman oldu gitmek isteyenlere bu konularda bilgi verirmisin günlük 100 dolar ile hergün bayan yeme içme ve otel olmazmi kısıtlı gitsek

• Oğuz kardeşim istersen yazıyı yollayan arkadaş adına sana bilgi vereyim. ilk önce bende diğer forumlarda diğer sitelerde yazılanları görüyorum malesef bazı kişiler okuduğu 3 makale ve seyrettiği 2 video ile kendini tayland pattaya gece hayatı hakkında bilgi sanıp yazılar yazıyor. verdiği bilgiler ile yanlış yönlendirmiş umurunda olmuyor malesef. burda yazar arkadaşın dediklerine katılıyorum. Şimdi açıklık getirirsek ilk önce fiyatlar denildiği gibi 1000 baht ver sorun olmaz değildir. yazarında belirttiği gibigittiğiniz sezon barın bulunduğu lokasyon, kızı alacağınız saat, kızın müşteri potansiyeli ile barın doluluğuna göre farklılık gösterir. sabit leyemezsin anlayacağın. onun için ölü sezonda 11 den sonra müşterisi az veya hiç olmayan barlardan kız aldığın takdirde 1500-2000 bahta alırsın. Birde bar fine ödemen gerekir oda 500 bahttır. Pattaya Beach roadda sana yüksek fiyattan 3000 bahttan tut düşük fiyat 700 baht a kadar fiyat verebilirler. ama sakıncalıdır. başına iş gelirse kızı bir daha bulma ihtimalin yoktur. Ama bu demek değildir ki hepsi de öyle ben sadece ordan bayan alanları bilirim 2 tam güne 2500 baht ta anlaşıp alıyorlar üstelik kızında kimliği resepsiyonda kaldığı için sorun yaşamıyorlar. bunlara açıklık getirdik. şimdi senin soruna gelelim.:
      100 dolar yaklaşık 3000 baht olarak ele alırsan. imkanını kısıtladığını hesaplayarak rakamlar vereceğim. 500 baht yemek meyve parası. 500 baht bar içki ve bayan içki parası. 500 baht bar fine. en iyi ihtimalle 1500 baht da bayan dersek toplamda 3000 baht yapar oğuz kardeş. otel buna dahil değil ama Guest house da ucuz yerde kaldın diyelim onunda 500 ile 1000 baht arasında ayarlayabilirsin. onuda ortalama 700 baht dersek otel fiyatı kadar eksiğin kalır yani otel dışarda 100 dolar diye hesaplarsan yeterli bir rakam olur ama bu ucu ucuna yetecek bir rakamdır. orda hesabını iyi yapamazsan açıkta kalırsın peşinen söyleyim. Şimdi sana tavsiyem 2 gün bayan 1 gün boş şeklinde hesap yaparsan sana çok rahat yeter 100 dolar uygun fiyatlı konaklama yaptığın takdirde. Birde baktın günlük bütçeni mi aştın ertesi günü kullandığın mikter kadar az harca yada o gün bayan takılma derim ki bütçen düzelsin. Birde ilave olarak Soi buakhao da action street var ordaki kızlar daha ucuzdur haberin olsun.

3. paul hocam gerçekten aradığım bilgiler sendeymiş çok teşekkür ederim size özelden nasıl ulaşabilirim facebook adresınız varsa eklemek isterim sizi

4. Poul ustad, konudan çok mesajından etkilendim. Harika bilgi vermişsiniz. Bunları sık sık okumak için artık sorular soracağım.

5. Paul çok teşekkür ederim güzel vaktini bizi ayırdığınız için… benim planım aslında şu şekilde siz daha iyi bilirsiniz uygun olurmu bir zorluk cekermiyim oteli gj otel ufak.biryer bir kız arkadaşım var orda 500 baht a bana ayarladi ama ben orda kalmabilirim cunki 4 5 arkadaş gidiyoruz onlar onlar günlük 700 bahta yürüme mesafesi ayarlamis otel buda uygun bana 10 gün kalcaz günde 500 baht yemek 500 baht mekanda içki 750 baht otel günde ufak tefek masaj 200 baht 1500 baht max kıza versem 500 bahta verebilirim barfine 4000 bile tam yapmadı bu max 120 dolar bana günlük yeter gibi geliyor cunki türkiyeden kaşar sucuk vb seyler getircem yemek ogünüm az olur …

• selamlar oğuz kardeş. benim dediğimi yazmışsın farkın otel parası kadar olur demiştim sana.Sen tabi 200 baht masaj ilave ettin kardeş. o konuda yorum yapamam çünkü taylandda masaj deneyimim pek yoktur 1-2 kez gittip 5-6 kez de odaya gettirttim ama gerçek masajdan bahsediyorum vuruş işinden değil anlayacağın. Şimdi önemli noktayı atlamayalım kardeş pattaya tatilinde hangi bölgede takılacaksan işte bu bölgeye yakın yürüyüş mesafesinde otel bulman lazım kardeş. birde kalacağın yerin guest free olması yani bayana ek ücret talep etmemesi. yeme içme sorunu yaşamayacaksın seni temenni ederim ordaki pazarlarda tavuk döneri veya balık bulursun 80-100 bahta lezzetli vede doyurucudurlar.keza meyveler de var oralara gidip bir daha göremeyeceğin meyvelerden yama,eni tavsiye ederim. ama kalkıp lüks yerde yersen sana 5-6k bahta da mal olur unutma. Ha birde gideceğin zaman çok önemli onuda hesaba kat.

6. haklisin abi Mart ayında gideceğim ayarladim otel walking steeret vb yerlere yakın mesafede çok lüks değil ama temiz sunhise diye bir otel birde ufak biryer var gj otel diye 500 baht diyor günlük hatta orası dediğin gibi yapıcam baktım birgün çok harcadım ertesi gün boom boom yapmam (: olur biter veya shört time alırım bana başka tavsiyelerin varmi burdan yazarsan seviniirm

7. Sn.Muzo Bey;

Elinize sağlık bilgilendirici bir yazı olmuş..

Şansınıza rehberiniz gerçek bir rehberimiş yani şunu kastediyorum ; iyi bir rehber grubunu dağıtmayan para kazanırken insanların cebini acıtmayan müşterilerin içlerinden gelerek kendisine eşlik ettiği kişilerdir. .

5 defa gitmişseniz eğer siz de anılar yazmakla bitmez diye düşünüyor yazılarınızın devamını bekliyorum. .

Saygılarımla

8. teşekkürler bilgiler çok işime yarıyacak.
    @PAUL üstad Action street hakkında bende araştırmalar yapmaya başladım acaba burayla ilgili bilgilerini bizimle paylaşırmısın?yorum yapan ve bizi bilgilendiren tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler